כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

שנה 18 ברציפות: 5 כוכבי יופי לביתר עילית

יופי של עיר: בפעם ה-18 ברציפות זכתה השבוע ביתר עילית בחמישה כוכבי יופי, במסגרת התחרות שמקיימת המועצה לישראל יפה

שנה 18 ברציפות: 5 כוכבי יופי לביתר עילית

עיר של חמישה כוכבים: בטקס חגיגי שנערך השבוע בהשתתפות מאות ראשי ערים ומועצות בישראל, הכריזה המועצה לישראל יפה על הזוכים בתחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל" לשנת 2014, והודיעה לראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, על זכיית עירו גם השנה ב-5 כוכבי יופי.

זכייתה של ביתר גם השנה ב-5 כוכבי יופי, מגיעה לאחר מספר חודשים של סיורים ובחינות על ידי צוות שיפוט מיוחד, אשר בדק שורה של פרמטרים – החל מניקיון העיר, דרך מתקנים לרווחת הציבור, תחזוקת מבני ציבור ועד פארקים וריאות ירוקות.

בטקס שנערך במרכז וואהל בגבעת שמואל, בירכו ראשי רשויות רבים את ראש העיר, מאיר רובינשטיין, על ה"ותק" שצברה עירו בזכיית 5 כוכבי-יופי, במשך 18 שנה, כשמידי חמש שנים, גם זכתה ביתר עילית באותות היוקרתיות ביותר של המועצה לישראל יפה על עצם ההתמדה בתחרות: כוכב הזהב ודגל היופי.

מעניקי התעודה – מנכ"ל משרד הפנים מר שוקי אמרני ואברהם כץ עוז מנכ"ל המועצה לישראל יפה - שיבחו במיוחד את זכייתה של ביתר, זאת על רקע "היותה עיר בעלת אמצעים דלים בדירוג סוציואקונומי נמוך, ש-80% מתושבי העיר זכאים להנחה בארנונה. למרות זאת, השכילה העירייה להשקיע בחזות העיר ולהפכה לפנינת יופי".

בנימוקי השופטים נאמר עוד, כי "כוכבי היופי המוענקים לביתר עילית ניתנים, בגין מאמציה הכבירים ופעילותה של העירייה בשמירה מוקפדת על חזותה וניקיונה המיוחד של העיר ועידוד פיתוח הסביבה העירונית, טיפוח הריאות הירוקות ושיפור מתמיד באיכות חיי התושבים. אנו מלאי הוקרה והערכה ואתם ראויים לכל שבח בטיפוח הסביבה והאסתטיקה של העיר הכוללים: כיכרות עם יצירות אמנות, טיפוח גנים ציבוריים. תחזוקה, ניקיון ושדרוג גני ומתקני המשחקים. טיפוח, שיפור, צביעת ותחזוקת ריהוט, מעקות ותאורת הרחוב. עיצוב, טיפוח, גינון ואחזקת הניקיון במתחמי השכונות ובכניסה לעיר".

ראש העיר מאיר רובינשטיין הגיב בטקס, כי הוא "שמח לעמוד בראש אחת הערים היפות והמטופחות ביותר בארץ", והודה לחבר המועצה ומחזיק תיק שפ"ע יעקי הרשקופ, על השקעתו הרבה בשימור ושיפור פניה של ביתר.

רובינשטיין הוסיף, כי "הזכייה מוכיחה שהציבור החרדי דואג לאיכות הסביבה ולסביבה ירוקה, נאה ונקיה, לא פחות ואולי יותר, מכל מגזר אחר בישראל. נמשיך בגיוס המשאבים הנדרשים להגדלת נפח הפעילות ושימור הקיים".

בסיום חלק ראש העיר שבחים ל"תושבי העיר ולעובדי העירייה המסורים, בראשם - מנהל האגף הטכני מוטי זיידה ומנהל מח' שפ"ע, יוסי יונה, שהם הם הזוכים הגדולים בתחרות. הציבור התורני המאכלס את העיר, יחד עם עובדי העירייה המסורים, שותפים יחדיו בשמירה קפדנית על חזותה היפה של עיר התורה והחסידות".
זיידה רובינשטיין ביתר יופי כוכבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד