כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

חילול שבת באוצר • פרוש: "השפעת לפיד"

דוברות משרד האוצר שיגרה הודעות לעיתונות בנושא דירוג האשראי של ישראל - לאחר כניסת השבת • פרוש: "פקידי האוצר כנראה נמצאים עדיין תחת ההשפעה שהשר לפיד השאיר במשרד, ורומסים בהשראתו את קדושת השבת" • מקלב: "פרפורי גסיסה של שלטון העריצות בראשות שר האוצר הכושל לפיד" • מוזס: "רוחו של לפיד"

פרוש. צלם: פלאש90
פרוש. צלם: פלאש90

,
חילול שבת של דוברות משרד האוצר: ביום שישי, לאחר כניסת השבת בשעה 19:02 נשלחה הודעה בדואר אלקטרוני וב-19:04 בשליחת הודעת אס.אם.אס.

בהודעה שנשלחה לאחר כניסת השבת נכתב כי "חברת דירוג האשראי הבינלאומית S&P אישררה את דירוג האשראי של מדינת ישראל ברמה של +A עם תחזית יציבה".

"חברת דירוג האשראי הבינלאומית S&P פרסמה היום (ו' 13/2/2015) כי אשררה את דירוג האשראי של מדינת ישראל והותירה אותו על כנו, ברמה של A+ עם תחזית יציבה. מדובר באשרור דירוג שני מאז ביקורם השנתי של נציגי החברה בישראל, שהתקיים בחודש יוני 2014".

ח"כ מאיר פרוש הגיב לחילול השבת ואמר: "פקידי האוצר כנראה נמצאים עדיין תחת ההשפעה שהשר לפיד השאיר במשרד, ורומסים בהשראתו את קדושת השבת. אין הוכחה טובה מכך, שהיהדות החרדית צריכה נציגות חזקה בכנסת, שלא תאפשר לראש הממשלה להיות גרורה של קואליציה רעה, ולפעול לתקן את כל מה שנעשה בשנתיים האחרונות".

ח"כ אורי מקלב מסר בתגובה: "אלה הם פרפורי גסיסה של שלטון העריצות בראשות שר האוצר הכושל לפיד, לפגוע בכל הקדוש והיקר לעם היהודי כנגד הסטטוס קוו. בידינו הדבר בעוד כחודש ימים למנוע זאת שוב".

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס: "כנראה שרוחו של לפיד עדיין מרחפת מעל חלק מפקידי האוצר. טוב שהממשלה ולפיד במיוחד, הם בגדר לשעבר, ובקרוב ממש, עת תקום ממשלה אחרת, תנשב רוח חדשה".

מדוברות משרד האוצר טרם התקבלה תגובה.,

,




,
שבת אוצר חילול הודעה קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד