כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

נתניהו במימונה: "לחזק האחדות ולעצור את איראן"

ראש הממשלה השתתף בחגיגות המסורתיות באור עקיבא, וחזר שוב על משנתו המדינית נגד ההסכם עם איראן

צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: קובי גדעון, לע"מ


ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגברת שרה נתניהו השתתפו בחגיגת המימונה באור עקיבא.

במהלך החגיגה אמר נתניהו: "ראשית אני רוצה לברך את כולם בחג שמח, תרבחו ותסעדו, ואני רוצה להגיד לכם שמשפחתי ואני, שרה והילדים, נסענו במהלך החג כמו המוני משפחות ישראל וראינו את התנופה הכבירה שרואים בארצנו. בכל מקום שאתה נוסע אתה רואה מנופים, אתה רואה דרכים שנסללות, אתה רואה יישובים מתרחבים, לחלק מהם צריך כנראה לעזור להתרחב יותר מהר. יש תנופה גדולה מאוד במדינת ישראל ואנחנו מחויבים להמשיך אותה על ידי דאגה לשלושה דברים: ראשית, אחדות העם - זה בא לידי ביטוי במימונה, אבק הבחירות כבר שקע, צריך לחזק את האחדות בקרב אזרחי ישראל ועם ישראל - וכך נעשה.

"שנית, רווחת העם - אנחנו מחויבים להמשיך בפיתוח הכלכלי המואץ המרשים של מדינת ישראל, אבל לדאוג שהדבר הזה ילווה גם בהורדת יוקר המחיה ובייחוד מחירי הדירות ולצורך זה צריך להגדיל היצע, להגדיל את ההיצע בהרבה הרבה דרכים - וכך נפעל. הבטחנו לעשות את זה וזאת תהיה המשימה הראשונה של הממשלה שאקים בעזרת השם במהרה בימינו.

"והדבר השלישי, שהוא אולי הדבר הראשון, זה לדאוג לביטחון העם. אנחנו עומדים בפני אתגרים גדולים ורבים והגדול שבהם היה ונשאר הניסיון של איראן לפתח יכולות לנשק גרעיני. לצערי, כל הדברים שהתרעתי בפניהם לגבי המסגרת להסכם שהתגבשה בלוזאן, מתאששים לנגד עינינו. המסגרת הזאת נותנת למדינת הטרור המובילה בעולם נתיב בטוח לפצצות גרעין, מה שיאיים על ישראל, על המזרח התיכון ועל העולם כולו. אנחנו רואים שמשאירים לאיראן יכולות גרעיניות משמעותיות, לא מפרקים אותן, משמרים אותן. אנחנו רואים שגם הפיקוח איננו רציני - איך אפשר לסמוך על המדינה הזאת?! ואין למעשה כרגע מנגנון פיקוח של ממש. אנחנו רואים שמסירים את הסנקציות, לפי דרישתה של איראן מיד וזה בלי שאיראן שינתה את המדיניות התוקפנית שלה בכל האזור, לא רק מול ישראל - מול תימן, מול מיצרי באב אל מנדב, מול המזרח התיכון, מול מערכת הטרור העולמית שלה. אנחנו מדברים כמובן בשמה של ישראל ולמען ביטחון ישראל, אבל אני מאמין באמת ותמים שאנחנו מדברים גם על ביטחון העולם. אסור שמדינת הטרור המסוכנת ביותר בעולם תקבל לידיה את הנשק המסוכן ביותר בעולם. על כן אנחנו מחויבים לנסות למנוע הסכם רע ולהחליפו בהסכם טוב.

"אני רוצה לאחל לכם שכל משאלות לבכם יתממשו, שהארץ שלנו תמשיך לשגשג ולפרוח ולגדול, ואני מבטיח לכם שאעשה הכל כדי לדאוג, שוב, לאחדות העם, לרווחת העם ולביטחון ישראל".
מימונה נתניהו חגיגות איראן כלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד