כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בשורה טובה: נאור שליו בן ה-13 שוחרר לביתו

לאחר שבועיים של טיפול רפואי, שוחרר גם הפצוע השני מפיגוע הדקירה בפסגת זאב - הנער בן ה-13 נאור שליו

בשורה טובה: נאור שליו בן ה-13 שוחרר לביתו


בשורה טובה תדשן עצם: הנער בן ה-13 שנפצע אנושות בפיגוע בפסגת זאב בירושלים, שוחרר היום (ג) מבית החולים לאחר טיפול ממושך.

תלמיד הישיבה בן ה-21 שנפצע יחד עמו באותו פיגוע - שוחרר בתחילת השבוע.



כשבועיים לאחר פיגוע הדקירה בו המחבל אחמד מנאסרה בן ה-13 ובן דודו חסן מנאסרה בן ה-15, תושבי הכפר בית חנינא, דקרו את יוסף חיים בן שלום, פצעו אותו קשה והמשיכו ודקרו את נאור שליו בן 13 שרכב על אופניו ופצעו אותו אנושות, מחלימים השניים בבתיהם.

נאור (13), טופל ממושכות ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית בבית החולים הדסה הר הצופים, וכאמור שוחרר היום מבית החולים כשהוא במצב טוב. שחרורו מתווסף לשחרורו של הפצוע השני יוסף חיים בן שלום (21), אשר נפרד מהצוות הרפואי בתחילת השבוע ושוחרר לביתו.

המחבל בן ה-13 שוחרר זה מכבר מבית החולים, ולפני יומיים (א') הוארך מעצרו בשישה ימים נוספים. בניגוד להודאתו בחקירה: "באתי עם בן דוד שלי חסן מנאסרה לדקור יהודים בשכונה", עם שחרורו מבית החולים אמר "אני לא דקרתי אף אחד כי אני לא אוהב דם. באמצע התחרטתי, מי שביצע את הדקירות בפועל היה חסן. הלכתי עם בן דוד שלי, לא דקרתי אף אחד ואפילו ביקשתי שהוא לא ידקור את הנער. התחרטתי למרות שרציתי לדקור יהודים. שוכנעתי על ידי בן דוד שלי ללכת".

נגד מנאסרה צפויים להגיש בפרקליטות ירושלים כתב אישום בגין שני ניסיונות רצח, אולם בשל גילו הצעיר, פחות מגיל 14, הוא לא יישלח לריצוי מאסר.
נאור שליו פסגת זאב פיגוע דקירה אחמד מנאסרה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד