כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

יש גשם - אין חורף: אז איך תתלבשי?

מה לובשים כאשר כל שעה ביום היא עונה אחרת? הסטיייליסטית עדי בורג עם טיפים והמלצות לתכנון מלתחת מעבר אופנתית לתקופת הביניים שבין הקיץ לסתיו

יש גשם - אין חורף: אז איך תתלבשי?


בתקופות של עונות תמיד עולה ההתלבטות מה ללבוש לעבודה או לחתונה מבלי שיהיה חם מידי או קר מידי ועם זאת כמובן להישאר בסטייל.

כדי לא להיתפס לא מוכנים לתעתועי האקלים, נצטייד מראש בפריטי אופנה שיתאימו לנו לעונת מעבר.

היופי בעונת המעבר הוא שהיא לא מחייבת, השרוולים כבר לא קצרים אבל הם עדיין שומרים על דקות וקלילות - והאוברסייז שולט.
זוכרות את הסריגים? אז אפשר להגיד שלום, נעים מאוד ולהתחדש כי הם פשוט בכל מקום, עוד לא כבדים ומסורבלים, אלא דקים ונעימים להפליא.

שמלות סריג באפליקציות וצורניות גיאומטרית מדליקה, סריגים חצי שרוול, ווסטים בגוונים של סתיו מסגול דרך חום ושנהב, ואפילו חצאיות סרוגות שיעניקו את מידת החמימות המבוקשת. היכונו בגזרת הסריגים להרבה מאוד רקמות גובלן.

הנעליים נסגרות
לאט אבל בטוח הנעליים סוגרות על הרגליים, כבר לא גזרה פתוחה בעקב, אבל עוד לא מגפיים. בין הנעליים שהולכות בעונת המעבר: נעלי בובה בכל הסגנונות, מטאליות ומבריקות, טקסטורת מאט, המוקסינים למיניהם עם ניטים ופפיונים וכל מני עיטורים ואלמנטים שמשדרגים את המראה.


פריטים משלימים
עונת המעבר מביאה עמה בשורות אופנתיות משמחות כמו אקססוריז מדליקים שמוסיפים טאץ' מדליק להופעה הכוללת. כך למשל, נגלה תחייה מחודשת של הגרביונים בכל העיטורים, ההדפסים והצבעים האפשריים, דקים ועדינים שעושים את העבודה ולא מכבידים יתר על המידה, לצידם צעיפים דקיקים ואלגנטיים שניתן ללפף במידה והבריזה מדגדגת את הצוואר, כובעי מגבת או כובעים רקומים וחגורות סרוגות שמבשרות את בוא הסתיו.

שילובים למחצה
היות ועוד לא קר ממש, אם כי מתחיל להתקרר, מספיק לשלב בהופעה הכוללת פריט אחד חם כדי לזכות בשיק עונת מעבר ובחמימות הדרגתית. כמו למשל עליונית או סריג, או אפילו חצאית עם גרביונים. טרנד השכבות חוזר לאיטו ולכן, אתן יכולות להרגיש בנוח למזג בין צבעים של סתיו עם קיץ וכך גם בין פריטי אופנה שרכשתן בסייל לבין פריטים חדשים בחנויות.

עדי בורג
סטייליסטית אישית

סטיילינג סתיו חורף אופנה אקססוריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד