כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

נכד הרבי מתולדות קנה חברת אינטרנט

בפעם הראשונה: איש עסקים חרדי מחסידות 'תולדות אהרן' רוכש חברה מוכרת בתחום האינטרנט

נכד הרבי מתולדות קנה חברת אינטרנט

איש העסקים נחמן קאהן, המשתייך לחסידות הירושלמית האדוקה 'תולדות אהרון' ונכדו של האדמו"ר הקודם - רכש 45 אחוזים מתאגיד האינטרנט 'דרונט טכנולוגיות' והוא יתמנה כדירקטור בקבוצה ובחברות הבנות שלה.

זו הפעם הראשונה שאיש עסקים חרדי המשתייך לזרם כה אדוק משקיע בתחום האינטרנט.

בבעלותו של קאהן רשת של מרפאות שיניים המעניקות שירות לקופות החולים במסגרת ביטוחי הבריאות וכן שטחי נדל"ן רבים בעיר בית שמש ופרבריה.

על פי ההסכם, יפקיד נחמן קאהן כמליון וחצי ש"ח לחשבון החברה עד לסוף השנה וכן הוא התחייב להזרים כ-2 מיליון ש"ח נוספים במהלך שנת 2016.

דרונט טכנולוגיות הינה קבוצת אינטרנט העוסקת בהקמת אתרי אינטרנט לעסקים ולאירגונים גדולים. בחברה למעלה מ-50 מועסקים ויש לה גם מרכז תמיכה ללקוחות בעיר החרדית אלעד - שם עובדות נשות אברכים.

חברת פאי"ה (1967) פרוייקטים בע"מ תישאר בעלת 55 אחוזים בתאגיד והשליטה תשאר בידיה. נציג בעלי השליטה בדרונט טכנולוגיות, רמי איש הורוביץ, המוביל כבר שנה את תהליך ההבראה בקבוצה, עתיד להתמנות בקרוב כמנכ"ל החברה בשכר של כ-700 אלף ש"ח בשנה.

לדבריו של איש הורוביץ, כניסתו של איש העסקים נחמן קאהן כשותף שני בקבוצת דרונט תעניק לחברה תנופה וצמיחה ותאפשר לה לעמוד ולקיים את התחייבויותיה ואת הסדרי החוב שחתמה.
אינטרנט חברה תולדות השקעה דירקטור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד