כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

נורא: ניסה למכור את בתו ב-100 אלף ש"ח

ישראלי בן 30 ניסה למכור את בתו בת השלושה חודשים בעבור סכום כסף, על מנת לכסות את חובותיו; למזלה - שוטר סמוי עלה עליו

אילוסטרציה
אילוסטרציה

תושב ירושלים נעצר בחשד שניסה למכור את בתו בת ה-3 חודשים תמורת מאה אלף ש"ח לכיסוי חובות. סוכן משטרה סמוי קבע עם החשוד ועצר אותו, לאחר שקיבל לידיו את התינוקת.

החקירה נפתחה כאשר במשטרה התקבל מידע אודות אדם המציע למכירה תינוקת כבת 3 חודשים. באישור ובתיאום פרקליטות מחוז ירושלים, יצר שוטר סמוי קשר עם החשוד ונפגש עימו מספר פעמים. מהמפגשים עלה כי מדובר בגבר כבן 30 תושב ירושלים, המציע את בתו התינוקת למכירה תמורת 100,000 ש"ח.

במהלך המפגשים והשיחות בן החשוד והשוטר הסמוי, ניסה החשוד להאיץ בשוטר לבצע את עסקת המכירה וציין כי יש בפניו הצעה ממשפחה נוספת, טענה שהתבררה כאינה נכונה, אלא כאמצעי לחץ לסיום העסקה.

אתמול התקיים מפגש מפוקח בין השוטר הסמוי לחשוד. החשוד הגיע למפגש עם התינוקת במטרה לקבל מקדמה כספית לקראת השלמת המכירה וברגע שהתינוקת נמסרה לידי השוטר, בוצע מעצרו של החשוד ובהמשך נעצרה גם אשתו כבת 27.

בחקירתו טען כי לא באמת התכוון למכור את התינוקת, אך היה לו צורך מיידי בכסף לכיסוי חובות הימורים. התינוקת הועברה לטיפול גורמי הרווחה בעיריית ירושלים, מעצרו של החשוד הוארך ב-7 ימים עד ליום רביעי הבא, 30.12.15. האשה תשוחרר בתנאים מגבילים בסיום חקירתה.

חקירתם בחשד לסחר בבני אדם נמשכת במפלג התשאול בימ״ר ירושלים.
תינוק סחר בבני אדם פעוט הימורים סמוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד