כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

נפטר הפצוע בפיגוע בצומת הגוש; נורה על ידי אזרח שניטרל את המחבל

לאחר מלחמה על חייו, נפטר הצעיר שנפצע בפיגוע בצומת גוש עציון, לאחר שנורה בטעות מאקדחו של אזרח שנטרל את המחבל שעט עליו, כשהוא חמוש בסכין • הוא פונה לבית החולים במצב אנוש, ולאחר שעתיים השיב את נשמתו ליוצרה

המחבל בזירה
המחבל בזירה

פיגוע בצומת גוש עציון - מחבל פלסטיני ניסה הצהריים (ד') לדקור צעיר ישראלי בצומת גוש עציון. אזרח שהיה במקום שלף אקדח וירה לעבר המחבל, שנפצע ונוטרל. כתוצאה מהירי נפגע גם הצעיר שנדקר, ונפצע באורח אנוש, הוא הובהל לבית חולים שערי צדק בירושלים, שם נאבקו הרופאים על חייו, עד שהשיב את נשמתו ליוצרה.



הפיגוע אירע בשעה 12 בצהריים בצומת גוש עציון. לפי הדיווח מהזירה עולה כי צוותי ההצלה העניקו טיפול לפצוע אחד באורח אנוש. הפצוע, צעיר בשנות העשרים לחייו, נורה בטעות על ידי אזרח ישראלי, שירה לעבר מחבל שרץ לעבר הצעיר כשהוא חמוש בסכין.

האזרח, שהבחין בנעשה, פתח באש לעבר המחבל עם הסכין, והוא נוטרל ונפגע. כתוצאה מהירי נפגע גם הצעיר, והוא פונה לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים כשהוא במצב אנוש ובסכנת חיים. כאמור, בבית החולים הוא נפטר. בתמונות מהזירה ניתן להבחין באקדח, השייך לאזרח שניטרל את הדוקר.

מבית החולים שערי צדק נמסר: "בצער רב אנו מודיעים כי פצוע הירי מהגוש נפטר מפצעיו למרות מאמצי החייאה נרחבים ביותר. הפצוע פונה באורח אנוש תוך כדי פעולות החייאה שנמשכו בחדר הטראומה ובהמשך בחדר הניתוח, אך לצערנו נקבע מותו".

חובש בכיר במד"א אבא ריצמן סיפר - "כשהגענו למקום ראינו צעיר בשנות ה-20 מטופל ע"י כוח רפואה של צה"ל שהיה במקום, הוא הועבר אלינו לניידת טיפול נמרץ סמוך למקום. הפאראמדיקים בניידת טיפול נמרץ התחילו בפינוי דחוף לבי"ח כשמצבו מוגדר קשה תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים".

פאראמדיקית של מד"א יאירה וינגוש סיפרה: "חברנו עם כוח רפואה של צה"ל בצומת אפרת, שם העבירו אלינו צעיר בשנות ה-20 עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו מוגדר קשה".

עודכן בשעה 14:25

זירת הפיגוע:








פיגוע דקירה צומת הגוש גוש עציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד