כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

במקום חתונה: שחרור מטיפול נמרץ

שרה שפרלינג, הכלה הפצועה מ'אוטובוס המוות', הייתה אמורה להתחתן הלילה • "ב"ה הזיהום ירד לחלוטין"

התאונה. צילום: פלאש 90
התאונה. צילום: פלאש 90

הלילה אמורה הייתה להיערך חתונתם של שרה שפרלינג וחתנה קובי קסטלניץ. כזכור, לפני כחודש נפצעה שרה קשה בתאונת 'אוטובוס המוות' - בה התנגש קו 402 במשאית בכביש 1.

אתמול (ג') לאחר שיפור נוסף במצבה, שוחררה שרה ממחלקת טיפול נמרץ למחלקה רגילה. מבית החולים נמסר כי מצבה טוב.

בני משפחתה מספרים ל'בחדרי חרדים' כי "מצבה הכללי הרבה יותר טוב, החום הגבוה שהיה רוב הזמן ירד, גם הרופאים מודים כי יש פה השגחה וניסים רבים והתפילות עזרו ללא ספק".

יחד עם השיפור במצב הכלה, היא צפויה לעבור תהליך ארוך של שיקום ליד ולרגל. "הרופאים אמרו לנו לא לצפות ששרה תוכל להזיז את היד בחודשים הקרובים, זה תהליך ארוך ומייגע, ואנחנו ממש זקוקים לתפילות נוספות על מנת שהמשך תהליך ההבראה יהיה בקצב מהיר ושהיא תוכל לתפקד באופן מלא".

הבוקר, נהג 'אוטובוס המוות' חיים ביטון, שוחרר ממעצר הבית בו היה נתון זה 21 יום. ביטון חשוד בגרימת מותם של שישה בני אדם בתאונה הקטלנית בקו 402 לפני כשלושה שבועות. חקירת התאונה נמשכת.

בתאונה בכביש 1 נהרגו יעקב חשין ז"ל (27), שהיה בדרכו לפגישת שידוך. ישראל וינברג ז"ל (26), שנסע לחתונת בן דודו. חנה פרנקל ע"ה (23) שהייתה בדרכה לחגוג יום נישואין שני עם בעלה, שנפצע באורח קל. לוי יצחק אמדדי (17) מיבנאל. לאה מלמוד ע"ה (61), ואהרן מרדכי כהן ז"ל (18) מירושלים.
אוטובוס המוות שרה שפרלינג קובי קסטלניץ חיים ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד