כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

ראש עיריית לוד חושף: בשבוע שעבר אושרו אלפי דירות באחיסמך

בשורה של ממש לציבור החרדי בועידת דגל התורה בקיבוץ חפץ חיים - פתרון מרכזי למצוקת הדיור קרם עור וגידים, באזור המרכז • ראש העיר יאיר רביבו לא התאפק, ועקץ את החסידים - "חסידים דואגים לעצמם, אתם דואגים לכולם"

ועידת דגל התורה, צילום: שוקי לרר
ועידת דגל התורה, צילום: שוקי לרר

בשורה לציבור החרדי בוועידת דגל התורה - ראש עיריית לוד יאיר רביבו חושף הבוקר (ד') בפנאל מיוחד שנערך במסגרת ועידת דגל התורה, כי בשבוע שעבר נתנו את היתרי הבניה הראשונים באחיסמך.

על פי רביבו, שמשתתף הבוקר בועידה השלישית של דגל במלון ציפורי בקיבוץ חפץ חיים, בקרוב ייבנו אלפי יחידות דיור עבור הציבור החרדי. רביבו אף פרגן לסיעת 'דגל התורה' שדואגת לכולם, ועקץ את החסידים "שדואגים לעצמם", לדבריו.



לדברי ראש העיר רביבו - "אמרנו בפרשת שבוע במאכלות אסורות אוכלים בדרך כלל רק את החיות הנרדפות, הנעלבים שאינם עולבים, שומעים חרפתם ואינם משיבים, אבל מה יש לחסידה? חסידה מסכנה כתוב עליה שעושה חסידות עם חברותיה, אבל איפה? רק במזונות ורק עם חברותיה. רק לחברה בשכונה - חסידות דואגת לחסידות, ולא דואגת לכולם. ודגל, ראשי תיבות של דג"ל זה דואגת גם לכולם".

רביבו הוסיף ואמר - "האות שלכם בכנסת זה ג', ביחד עם דגל זה 40 - ועוד מעט על כביש 40 הולכים לבנות בעז"ה אלפי יחידות דיור. אני יכול לבשר שבשבוע שעבר נתנו את היתרי הבניה הראשונים באחיסמך. אני בטוח ומשוכנע שמיד אחרי פסח, כל מי שיסע בכביש 40, יראה הרבה מנופים ובעז"ה בעוד שנתיים נוכל לקלוט את הציבור היקר והקדוש הזה".
ועידת דגל התורה אחיסמך יאיר רביבו לוד ראש העיר חסידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד