כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

'קמחא דפסחא' של פעם... באתר של היום!

אתר 'אחד לאחד' מאפשר לקיים את המנהג העתיק של 'קמחא דפסחא' בנוחות ושקיפות

קמחא דפסחא. צילום: שוקי לרר
קמחא דפסחא. צילום: שוקי לרר

את המנהג היהודי הוותיק פגשו בעבר יהודים, בעת שבאו להתברך אצל רב העיירה ולמכור אצלו את החמץ. 'קמחא דפסחא' הייתה למעשה מגבית קהילתית-מקומית, ואולם כיום, לאור צרכי הציבור הציוני דתי - הדרישה גדלה ולפיכך מתגייסת קרן "אחד לאחד", הקרן המרכזית של הציונות הדתית, לאפשר לקיים את המנהג היהודי מקדמת דנא, "קמחא דפסחא", גם באמצעות אתר "אחד לאחד" וכן באמצעות הטלפון. מתקשרים מעתה ועד לערב פסח אל מוקד קמחא דפסחא של הקרן 1700-70-70-90 מעבירים את פרטי התורם, וזוכים לסייע למשפחה לקיים את מצוות ליל הסדר כהלכתו.

"אחד לאחד" היא הקרן המרכזית של הציבור הדתי לאומי בישראל, במהלך כל ימות השנה ניתן לתרום באמצעות אתר מיוחד וידידותי למשפחות נזקקות, ולאברכים עמלי תורה מהציונות הדתית. הקרן מחלקת בכל שנה למעלה מחמישה מיליון שקלים, לאברכים ומשפחות מהציונות הדתית. כל הכסף הנאסף מועבר למשפחות ואברכים, במלואו – אחד לאחד, ללא קיזוז הוצאות המשרד, תקורות, ועמלות סליקה. יתר על כן, גם קמפיין הפרסום ממומן ע"י תורם שהקצה סכום לשם כך.

לקראת פסח וההוצאות הרבות שמעמיסות על ציבור הנזקקים, נערכה הקרן עם מוקד מתוגבר, על מנת לסייע ולהעביר את הצדקה למשפחות הנזקקות עוד לפני כניסת החג.
אחד לאחד קרן קמחא דפסחא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד