כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

סרטון מזעזע: מבוגר סוטר לתלמיד ישיבה חרדי

תיעוד ממצלמות אבטחה בסופר בנתיבות חושף אדם מבוגר, בעל חזות חילונית, שסוטר לבחור ישיבה לאחר דין ודברים בין השניים • בעל הסופר ל'בחדרי חרדים': "מזועזע. קורא לנער להגיש תלונה במשטרה. אנחנו ניתן להם את כל הפרטים"

סרטון מזעזע: מבוגר סוטר לתלמיד ישיבה חרדי

סערה ברשת - אדם מבוגר תועד במצלמות האבטחה של סופר שכונתי בנתיבות, כשהוא מחטיף סטירה לנער חרדי, לאחר שיחה בין השניים. במשטרת ישראל הגיבו בטוויטר על הסיפור כי הנושא נמצא בטיפול.

בסרטון, שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' ופרטיו מתפרסמים כאן לראשונה, נראה המכה - בעל חזות חילונית, כשהוא מעביר מוצרים לידי הקופאי על מנת שיעשה לו חשבון. בסמוך אליו עומדים שני בחורים חרדים. הם משוחחים, והוא גוער בהם וצועק עליהם, עד שלפתע הוא סטר בחוזקה על פניו של אחד הבחורים החרדים, תוך שהוא צועק לו "חצוף", ומשאיר בהלם את הסובבים.



הסרטון פורסם בפייסבוק, וגרר תגובות נזעמות כלפי המבוגר המכה, מצד חרדים וחילונים כאחד. המגיבים אף קראו למשטרה למצות את הדין עם התוקף.

בעל הסופר, מספר הבוקר ל'בחדרי חרדים' - "כשראיתי את זה במצלמות האבטחה, לא האמנתי למראה עיני. זה מזעזע אותי, אני קורא לאותו בחור חרדי שיתלונן במשטרה כנגד התוקף, ואנו נמסור את כל הצילומים והפרטים. אלימות זה לא דרכינו ואנו מצטערים בפני החרדי, אין לנו כל קשר לתוקף.

"אני מעריך", המשיך, "שהמכה הוא מאחד הקיבוצים ולא תושב המקום. אני מקווה שזה לא יחזור על עצמו שוב. אני קורא לאהבה ואחווה בציבור כולו - חרדים וחילונים כאחד".

א, הקופאי שתועד בסרטון מעביר את המוצרים, אומר ל'בחדרי חרדים': "אני לא ראיתי שום דבר, הייתי עסוק בהעברת המוצרים בקופה. לאחר ששמעתי את הצעקה והסטירה שנתן לבחור החרדי, הפניתי את ראשי לראות מה קרה, זה היה רעש חזק. נסתי להבין מה קרה, אך המבוגר לקח את המוצרים והלך לדרכו".

משטרת ישראל ממסר כי "הנושא מוכר לנו והועבר לטיפול תחנת נתיבות, שפתחה בחקירה לאיתור החשוד".

אשר לגבר המכה, הניסיונות לאתרו עד כה, לא צלחו.


סופר מרקט הכאת בן ישיבה נתיבות סופר סטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד