כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מביך: 'אל על' במקום האחרון בסקר 'בלומברג'

סוכנות הידיעות האמריקנית 'בלומברג' פרסמה את דירוג חברות התעופה בעולם והנתונים - בכל הנוגע לחברת אל על - מביכים במיוחד • כל הנתונים

מטוס אל על (משה שי, פלאש 90)
מטוס אל על (משה שי, פלאש 90)

סוכנות הידיעות האמריקנית 'בלומברג' פרסמה את דירוג חברות התעופה בעולם והנתונים - בכל הנוגע לחברת אל על - מביכים במיוחד.

בלומברג היא חברה פרטית המספקת שירותים פיננסיים בתחומי התוכנה, המדיה והמידע. החברה נוסדה על ידי מייקל בלומברג, ראש העיר לשעבר של ניו יורק.

הדירוג מתבצע מידי שנה על ידי סקרים ושאלונים שממלאים הנוסעים ובהם מדורגים חברות התעופה הטובות ביותר מול החברות הגרועות ביותר. הקטגוריות הן מאד פשוטות - שירות לנוסע, עמידה בלוח הזמנים, בעיות שנוצרות ומוטפלות בצורה הטובה ביותר.

10 החברות הגרועות ביותר:
במקום העשירי ממוקמת חברת "האינאן איירליינס" הסינית, במקום התשיעי מדורגת חברת "קוריאן אייר' מדרום קוריאה, אחריה "אייר צ'יינה" הסינית, "הונג קונג" איירליינס, "צ'יינה איסטרן איירליינס" הסינית, "אסיאנה אירליינס" מדרום קוריאה, "פיליפין איירליינס" מהפיליפינים, "אייר אינדיה" ההודית ו"אייסלנדאייר" מאיסלנד.

כאמור, את המקום הראשון והמפוקפק תופסת חברת אל על הישראלית. הסקר מגיע בתזמון גרוע מבחינת החברה, זאת על רקע המאבקים הבלתי נגמרים בין הטייסים להנהלה, מאבקים שהביאו לביטולי טיסות ושיבושים רבים.

10 החברות הטובות ביותר:
10: קוואנטס האוסטרלית.

9: טאם איירליינס הברזילאית.

8: דלתא איירליינס האמריקאית.

7: סינגפור איירליינס מסינגפור.

6: אנה אול ניפון איירווייז היפנית.

5: אוסטריאן איירליינס האוסטרית.

4: קאטר איירליינס הקטארית.

3: ג'פאן איירליינס היפנית.

2: איבריה איירליינס מספרד.

1: קיי אל אם ההולנדית.

כאמור, על פי הדירוג, חברת התעופה הלאומית של ישראל מדורגת במקום הראשון והלא מכובד מבחינת שירות לנוסע ולמטייל. מעניין יהיה לראות אם הדירוג המביך יעורר מודעות בקרב ההנהלה.

יש לציין שישנם כמה חברות סקרים שמפרסמים את הדירוג השנתי, ולכן יתכן שבין החברות השונות יהיו הבדלים, אך הסיכוי שאל על תצא מהעשירייה הגרועה לא גדול.

ג'ים הטצל, סמנכ"ל חברה לפיתוח עסקי התעופה והפצת נתוני טיסה, מוסיף כי "אנחנו בודקים בכ-500 מקורות שונים לגבי הסקר שאנחנו מפרסמים. לא תמיד חברות התעופה מסכימות לשתף אתנו פעולה, אבל מצאנו פתרונות לכך".

עוד הוסיף כי "משנה לשנה החברות שקיבלו דירוג נמוך עושות מאמצים גדולים לשפר את השירות וזו בעצם מטרת הסקר".
אל על בלומברג סקר תעופה טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד