כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

חיפה כימיקלים לביהמ"ש: להשאיר 600 טונה במיכל האמוניה בחיפה

ראש עיריית חיפה לנתניהו: "מנכ"ל משרדך מסכן כמליון מתושבי ישראל בהתערבותו לטובת חיפה כימיקלים"

חיפה כימיקלים לביהמ"ש: להשאיר 600 טונה במיכל האמוניה בחיפה



חיפה כימיקלים העבירה היום (ג') לבית המשפט המחוזי בחיפה בקשה לאפשר לה להשאיר במיכל האמוניה כמות של 600 טונה במיכל בחיפה. זאת, לאחר שבית המשפט הורה לה לרוקן לחלוטין את המיכל עד סוף חודש מארס.

עיריית חיפה מסרה בתגובה, כי "חיפה כימיקלים עושה כל שעל ידה כדי לקבע את קיומו של מיכל האמוניה במפרץ חיפה. הבקשה שהגישו הבוקר לבית המשפט המחוזי להשאיר במיכל 600 טונה אמוניה מטרתה היחידה היא לקבע את המיכל ובבוא העת למלאו שוב. חיפה כימיקלים מפרה היום שוב את הנחיות המשרד להגנת הסביבה שדרש ממנה להציג עד היום את הערכות הפעילות לריקונו המוחלט של המיכל".

עוד נמסר כי ראש עירית חיפה יונה יהב פנה הבוקר לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בדרישה שיעצור את פעילותו של מנכ"ל משרדו, אלי גרונר, לשמר את כוחה של חיפה כימיקלים. כפי שנחשף ב-TheMarker, גרונר מציע להעניק לחיפה כימיקלים מענק מוגדל מהקבוע בחוק בהיקף של כחצי מיליארד שקל, להקמת מיכל אמוניה חדש בנגב.

"יש בפעילותו (של גרונר, א''ק) משם מצג של הון שלטון שאין הדעת סובלת ככלל ובפרט שמדובר בביטחונם של תושבי מדינת ישראל", אמר יהב. "אמוניה אינה ומעולם לא היתה נכס אסטרטגי של מדינת ישראל. התנהלותם של גורמים במשרדך ברשות מנכ"ל המשרד וסגן ראש המל"ל גורמים לסיכון של כמילון מתושבי ישראל", הוסיף.
חיפה כימיקלים בית המשפט מיכל האמוניה עיריית חיפה מפרץ חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד