כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הלוואות לתושבי הצפון

הבינלאומי מעניק הלוואה בריבית מועדפת – ריבית פריים ללא תשלום קרן וריבית ב-4 החודשים הראשונים

הלוואות לתושבי הצפון

מצב הלחימה המתמשך בצפון הארץ מביא, בין היתר, לצרכי אשראי הולכים וגדלים של תושבי הצפון והעסקים בצפון המדינה שסובלים ברובם מהקטנת הכנסות זמנית אך משמעותית. זאת אם בשל אובדן ימי עבודה לשכירים ואם בשל סגירה חלקית או מלאה של בתי עסק.

לשם כך הקים הבנק הבינלאומי מוקד טלפוני מיוחד באמצעותו יכולים לקוחות הצפון לקבל הלוואות בתנאים מועדפים שיעזרו להם לגשר על פער ההכנסות שנוצר. ההלוואות ניתנות במוקד באמצעות שיחת טלפון בלבד, ללא צורך בהגעה לסניף הבנק, מה שחשוב מאוד בימים אלה בהם לקוחות מתקשים להגיע לבנק וכאשר חלק מסניפי הבנק סגורים. המוקד מאויש על ידי בנקאים מסניפי הצפון – מנהלים, מורשי חתימה ופקידים שמכירים אישית את הלקוחות וצרכיהם.

הבינלאומי מעניק שני סוגי הלוואות:

* הלוואה ללקוחות פרטיים – הלוואה בגובה של עד שתי משכורות ומקסימום 30,000 ש"ח. בארבעת החודשים הראשונים של ההלוואה יש חיוב נדחה הן של קרן והן של ריבית. כלומר הלקוח אינו משלם במהלך התקופה את הריבית והקרן אלא רק בסופה. לאחר מכן ניתן לפרוס את ההלוואה לעוד 20חודשים (בסך הכול תקופת ההלוואה המקסימלית היא 24 חודשים). הריבית על ההלוואה היא פריים.

את ההלוואה ניתן לקבל באמצעות המוקד הטלפוני ללא צורך בהגעה לסניף הבנק.

* הלוואה לעסקים – הלוואה בסכום של עד 50 אלף שקל לארבעת חודשים, כאשר חיוב הקרן והריבית נדחה לסוף התקופה. כלומר במשך תקופת ההלוואה הלקוח לא משלם לא את קרן ההלוואה ולא את הריבית על ההלוואה, אלא רק בסופה. הריבית על ההלוואה היא ריבית פריים בלבד. גם לקוחות עסקיים מקבלים את ההלוואות באמצעות המוקד הטלפוני אם כי עליהם לחתום על מסמכים וזאת באמצעות הפקס. בכל מקרה הם לא צריכים להגיע לסניף הבנק כדי לבצע את ההלוואה.

יצוין, כי הבנק הבינלאומי מעניק פטור מלא להלוואות אלה הן על עמלת עריכת מסמכים והן על עמלת פירעון מוקדם. ההלוואות ינתנו לפי שיקול דעת הסניף.

מספר הטלפון של מוקד ההלוואות לצפון הוא: 4444 03-513.

בנוסף פתח הבנק מוקד טלפוני נוסף לתושבי הצפון – קו חם ללקוחות אזור הצפון, בו ניתן לקבל שירותים בנקאים נוספים. הקו פועל בין השעות 7:15-23:15, ומספרו: 03-5130080.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד