כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מאות השתתפו בכנס רופאי 'מאוחדת'

בכנס השתתפו רופאים מסניפי 'מאוחדת' בצפון ובשומרון. שר הבריאות: יש צורך דחוף לגבש תוכנית אב למערכת הבריאות בישראל. מנכ"ל מאוחדת: מחויבותנו להעניק שרותי בריאות הטובים בארץ ובעולם

מאות השתתפו בכנס רופאי 'מאוחדת'

מאות רופאי 'מאוחדת' במחוז צפון ושומרון נטלו חלק במפגש מקצועי, שהוקדש לנושא "מגיל חלב - עד גיל זהב". את המעמד כיבדו בנוכחותם שר הבריאות מר יעקב בן יזרי ומנכ"ל מאוחדת מר שמואל מועלם.

הכנס השנתי לרופאי מאוחדת מחוז צפון והשומרון, נערך זו השנה הרביעית ברציפות ומוקדש לנושאים וחידושים בתחום הרפואה הפעילה וסוגיות מתחומי המינהל הרפואי. הכינוס השנה עסק במערכות השונות בגוף מילדות ועד גיל זיקנה. מאות הרופאים האזינו במשך שעות רבות להרצאות בנושאים מגוונים, נחשפו לדוכני פעילות והשתתפו בסדנאות העשרה מקצועיים מפי מומחים מובילים בתחומם.

שר הבריאות מר יעקב בן יזרי, שנשא דברים בכנס, חלק שבחים למנכ"ל מאוחדת שמואל מועלם על תרומתו הגדולה בהצעדת שירותי הבריאות של מאוחדת. כן הזכיר את פעילותן המסורה של מרפאות מאוחדת בצפון בזמן מלחמת לבנון השניה. שר הבריאות התייחס בדבריו לאתגרים העומדים בפני מערכת הבריאות בישראל בשנים הקרובות והצביע על הצורך הדחוף לגבש תוכנית אב שתענה על הצרכים המתפתחים של מערכת הבריאות. "אם לא נגבש תוכנית מושכלת וברורה שתיתן מענה אמיתי לצרכי הבריאות אנו עלולים לעמוד בפני שוקת שבורה בתוך כמה שנים", הכריז השר.

הרב ירחמיאל בויאר, יו"ר הנהלת קופ"ח מאוחדת העלה על נס את תרומת הכנס החשוב להעשרת רופאי המחוז והודה למארגנים על הכנס המוצלח. "סימן טוב הוא לרופאים המרעננים בכל עת את ידיעותיהם ואת הנעשה בעולם הרפואה. הטוב שברופאים הוא זה שמרחיב תמיד את ידיעותיו ומתעדכן בהתפתחויות ובחידושים בתחום התמחותו". הרב בויאר חיזק את שר הבריאות במאבקו למען הגדלת תקציב הבריאות וסל הבריאות.

מר שמואל מועלם מנכ"ל קופ"ח מאוחדת הרחיב בדבריו על מחויבות הקופה ועובדיה לתת שירות רפואי זמין ומקצועי לכלל ציבור המבוטחים. "מבוטחי הקופה יודעים להעריך זאת כפי שהדבר משתקף בסקרים ובמחקרים בלתי תלויים הנערכים ע"י גופים מקצועיים. במחקרים אלה, ובהם הסקר שערך מכון המחקר ברקודייל בהזמנת המדינה, זכתה מאוחדת בציון הגבוה ביותר והגיעה למקום הראשון במשאל שביעות רצון מבוטחיה. "אנחנו פה כדי לתת את שירותי הבריאות הטובים ביותר בארץ ובעולם", הכריז המנכ"ל. את דבריו סיים בהבעת הערכה למסירותם של רופאי הקופה, הצוותים הרפואיים, עובדי המזכירות הרפואית וכל צוות המרפאות. המנכ"ל אף שיבח את ד"ר רן לין, הרופא המחוזי, יוזם ומארגן הכנס השנתי בכל שנה.

ד"ר פסח אלכסנדר, מנהל מחוז צפון והשומרון של מאוחדת ציין, שמטרת הכנס להעניק כלים מקצועיים להעשרת הרופאים והזדמנות למפגשים רפואיים לתועלת מערך הרפואה המקצועית של מאוחדת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד