כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אסון בביתר: נפטר התינוק שנפצע 'קל'

חודש לאחר שנפצע מכרית אוויר שנפתחה במהלך תאונה, נפטר היום יהונתן שילה ז"ל בן השנה. 'בחדרי חרדים' התריע על הסכנה במקום התאונה והעירייה הבטיחה כיכר. מדוע היא לא הוקמה? "אין מימון"

אסון בביתר: נפטר התינוק שנפצע 'קל'
ברוך דיין האמת

טרגדיה קשה ביתר עילית. התינוק יהונתן שילה ז"ל, בן שנה, שנפצע לפני כחודש בתאונת דרכים בעיר, נפטר היום (ד) מפצעיו. הפעוט נפגע בתאונת דרכים שהתרחשה בצומת הרחובות קנייבסקי ואגרות משה בעיר.

בתאונה התנגשו שני כלי רכב קלות. כרית האוויר ברכב בה ישב התינוק נפתחה בעוצמה ופצעה אותו. הוא הוגדר בתחילה כפצוע באורח קל, אולם בבדיקות מקיפות שנערכו בבית החולים התברר כי הוא סובל משברים בגולגולת ומדימום תוך מוחי.

מאז פציעתו נותר נותר יהונתן ז"ל מאושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים. כאמור, מצבו התדרדר בימים האחרונים והיום בשעות הצהריים הוא נפטר.

הצומת בו התרחשה התאונה מוגדר מסוכן. כמה ימים לאחר פציעתו של התינוק, התריע 'בחדרי חרדים' על כך שבמקום אירעו הרבה תאונות, והנושא חייב טיפול. עיריית ביתר עילית הבטיחה חד משמעית: "בצומת זו תוקם כיכר", אך עד-כה הדבר לא בוצע.

תגובת דובר עיריית ביתר עילית, משה פרידמן: "בניית הכיכר, למרות שתוכננה על ידי גופים מוסמכים הסבורים שהיא חובה, לא בוצעה. התוכנית הועברה למשרד השיכון, שעדיין לא העביר את הכסף. בהיעדר מימון, עם כל הרצון הטוב, אי אפשר לבנות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד