כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מערכת i-rox החרדית תנהל בתי חולים ערביים

חברת i-rox מבני ברק זכתה בפרויקט מיקור חוץ לפיתוח מערכת לניהול בתי חולים. נשות היי-טק חרדיות סיימו שלב ראשון בפיתוח המערכת, שתשמש את בתי החולים במזרח ירושלים, בבית-לחם וברמאללה

בית חולים. צילום אילוסטרציה
בית חולים. צילום אילוסטרציה

חברת i-rox, המתמחה בפיתוח תוכנה בסביבות טכנולוגיות מתקדמות, ומספקת שירותי פיתוח תוכנה במיקור חוץ, הודיעה על זכייתה בפרויקט מיקור חוץ גדול לפיתוח מערכת לניהול לוגיסטי ופיננסי של בתי חולים. היקפו של הפרויקט נאמד בכחצי מיליון שקל.

המערכת, שעבודות הפיתוח שלה יימשכו כשישה חודשים, הוזמנה על ידי חברת BTM ממזרח ירושלים, המשווקת ובונה תוכנות למגוון שימושים. תוכנת ניהול בתי החולים שמפתחת i-rox צפויה להיכנס לשימוש במאי 2009 בבתי חולים במזרח ירושלים, בבית-לחם וברמאללה. בימים אלה הסתיים בהצלחה השלב הראשון של עבודות הפיתוח.

מדובר במערכת חלונאית, שפותחה בטכנולוגית .NET 3.5, המנהלת את כניסת החולים ומאפשרת לבצע מעקב אחר הטיפול הניתן להם, החל משלב קבלת המטופל לטיפול, רישום השירותים הרפואיים הניתנים לו ומעקב אחריהם, שחרור המטופל והוצאה של חשבון לחיוב עבור הטיפול אל מול קופות החולים וחברות הביטוח כמו גם אל מול הרשות הפלשתינית ואל מול משרד הבריאות.

לדברי יהודית סוויסה, מנכ"לית משותפת ב-i-rox, המערכת עתידה לנהל פרטים על מאות אלפי החולים המגיעים לבתי החולים ולבצע כמיליון טרנזאקציות בשנה.

המערכת מאפשרת לנהל את כלל מעבדות הבדיקה של בתי-החולים, חדרי הניתוח ומערכת השיבוץ של הצוות הרפואי, בתי המרקחת והתרופות והיא כוללת גם כלים לניהול לוגיסטי של בית החולים.

המערכת מתקשרת עם קופת חולים דרך האינטרנט, שולחת חשבוניות של בית החולים לקופת חולים לפי הסכמי שירות, תוך ביצוע חישובים לחיוב.

כמו כן המערכת מבצעת סטטיסטיקה בהתאם לדרישות משרד הבריאות לגבי אחוז תפוסת המיטות וסוג החולים. עוד מאפשרת המערכת לאמוד את מספר החולים הנכנסים והיוצאים ומאפשרת לבית החולים לנהל את כל הפגישות של מרפאות החוץ דרך האינטרנט.

קישורים:
המידע פורסם לראשונה על ידי החלבן 10
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד