כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

כך חולקו 10,000 כרטיסים לסיום העולמי ב'יד אליהו'

סיום הש"ס היחיד ללומדי התורה ולמסיימי הש"ס: למעלה מרבבת כרטיסים חולקו באמצעות שליחים אישיים, עד לבתי הנבחנים והלומדים • ב'דרשו' מבהירים: לא נותרו מקומות

יד אליהו. צילום ארכיון
יד אליהו. צילום ארכיון

חלוקת הכרטיסים של הארגון העולמי להפצת תורה 'דרשו' הסתיימה בהצלחה מדהימה. במבצע מיוחד חולקו בתוך 48 שעות 10.000 כרטיסי כניסה לאירוע העולמי שיתקיים בהיכל 'יד אליהו' בתל אביב ביום שני הקרוב. הכרטיסים הגיעו לבתיהם של הנבחנים הרבים של מסגרות 'דרשו' ושל מסיימי הש"ס, על ידי שליח אישי.

בארגון מציינים כי חלוקת הכרטיסים התעכבה עד עתה, זאת כדי לוודא ולסנן את אלו שהזמינו כרטיסים אך לא יגיעו לאירוע ולהוציא אותם מרשימת מקבלי הכרטיסים, כדי לאפשר לרבים המבקשים להשתתף, לקבל את הכרטיס במקומם.

בתוך כך, מדווחים בארגון כי מערך הטלפונים של הארגון קרס, והם מבקשים מהציבור שלא לפנות בנושא כרטיסים לאירוע, "לצערנו אין לנו אפשרות לספק כרטיסים לציבור, האולם מלא מפה לפה. האירוע יועבר בשידור חי במספר מוקדים ברחבי הארץ".

גם האירועים שיתקיימו לטובת ציבור הנשים שהיה שותף בלימוד התורה של בעליהן מסיימי הש"ס, מתמלאים עד אפס מקום. ב'דרשו' מספרים כי בכינוס המיוחד לנשים שיתקיים בבנייני האומה נפתחו יציעים נוספים שלא תוכננו להיפתח, בכדי לעמוד בדרישות ובעומס הבקשות של למעלה מאלף נשים נוספות שביקשו להשתתף בכינוס הנשים.

את הכינוס הנשים תפתח הרבנית מבעלזא, וישתתפו בו אלפי נשים מכל רחבי הארץ. גם בשאר מוקדי השידור המקומות מלאים עד אפס מקום, וב'דרשו' מציינים בנוסף כי בעקבות צום תשעה באב, הקדימו את הקמת מערך הבמות והמסכים המיוחדים ב'יד אליהו', לצורך כך גויסו מאות עובדים מעשרות חברות מקצועיות, והם עובדים במבצע המיוחד של הקמת האירוע - בו ישתתפו למעלה מ11,000 איש מכל רחבי הארץ לכבודה של תורה.
דרשו סיום הש לומדים אירוע יד אליהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד