כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

לא מקפיד על הפרדה? קפה רותח ומכות

השמירה על 'קווי המהדרין' בביתר עלית עולה שלב: אנשי 'הוועד לשמירה על צביון העיר' עולים לאוטובוסים להשגיח על הפרדה מוחלטת. צעיר שסירב לעבור לקידמת האוטובוס - הוכה

לא מקפיד על הפרדה? קפה רותח ומכות

השמירה על 'קווי המהדרין' ביישוב ביתר עלית עולה שלב, ואנשי 'הוועד לשמירה על צביון העיר' מגיבים בחומרה על חריגה. והשבוע: איש 'הוועד' שפך קפה רותח על תושב העיר תוך כדי שהוא מפליא בו את מכותיו.

זה קרה ביום ביום ראשון, עת עלה תושב העיר, בן 20, לאוטובוס של חברת 'עלית' שיצא ביתר עילית בדרכו לירושלים. לאחר ששילם, התיישב הבחור בחלקו האחורי של האוטובוס - מקום השמור ב'קווי מהדרין' לנשים.

מכיוון שהנשים עולות מהדלת האחורית ומשלמות בצורה עצמאית, נוהגת חברת 'עילית' להעלות מבקר ביציאה מהעיר, בסמוך לביתן האבטחה, כדי לבדוק כי כל הנוסעים שילמו.

אלא שהפעם הצטרף אל המבקר של החברה גם איש 'הוועד לשמירת צביון העיר'. תפקידו של האחרון, התברר, לדאוג להפרדה מוחלטת בין נשים לגברים במהלך הנסיעה - כלל שהופר על ידי הנוסע שהתיישב בחלקו האחורי של האוטובוס.

איש 'הוועד לשמירת צביון העיר' ניגש אל הנוסע ודרש ממנו לעבור לקדמת האוטובוס. הבחור, בתגובה, טען כי אין מקום ישיבה וכי איננו מעוניין להעביר את זמן הנסיעה בעמידה.

לאחר דין ודברים שלא צלח, אחז איש 'הוועד' בידו של הנוסע ועם הקפה שבידו הסיט אותה בכוח אל גופו. כתוצאה מכך, הקפה הרותח נשפך על הנוסע, כש'איש הוועד' ממשיך להכותו.

תגובתו של הנוסע: "נעשה לי עוול על כלום. אני בחור בוגר ואין בכוונתי לעסוק באנשים אלימים שהקטנוניות הינה הקו המנחה שלה".

את תגובת התוקף לא הצלחנו להשיג עד שעת פרסום הידיעה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד