כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הרבש"ץ עיכב נהג פלסטיני - וניצל מדריסה של טרקטור

רבש"ץ היישוב מעלה מכמש עיכב פלסטיני שניבה לגנוב עם טרקטור ברזלים משטח אש • לפתע הופיע פלסטיני נוסף עם טרקטור שניסה לדרוס אותו • "נמלטתי בשניה האחרונה"

צילום אילוסטרציה: חדשות ביתר ב-whatsapp
צילום אילוסטרציה: חדשות ביתר ב-whatsapp

רבש"ץ מעלה מכמש הגיע היום (ב) אחר הצהריים לשטח אש של מג"ב מול שכונת נווה ארז במעלה מכמש, לאחר דיווח של תושב היישוב על טרקטור פלסטיני המסתובב בשטח במשך זמן רב.

אלא שבשעה שעיכב את הפלסטיני הראשון, שעסק בגניבת תשתיות וברזל, ניצל הרבש"ץ מניסיון דריסה של טרקטור פלסטיני נוסף שהגיע למקום.

לדבריו, כפי שסיפר לסוכנות 'תצפית': "תפסתי את הטרקטור שניסה לחמוק, ובמקביל הזמנתי כוחות צבא ומשטרה. לאחר שהטרקטור נעמד, הנהג לא הצליח להתניע, ותוך כדי כך הגיע פלסטיני נוסף - גם הוא על טרקטור - בכדי לגרור אותו. מנעתי ממנו את ניסיון הגרירה, והנהג השני ניסה לדרוס אותי. הצלחתי להימלט בשניה האחרונה והוא נמלט מהמקום.

"את הנהג הראשון עיכבתי עד להגעת המשטרה - שגם היא עיכבה אותו, אך לאחר מכן הוא שוחרר. זאת למרות שגם סמוך לשוטרים ניסה אותו פלסטיני להתעמת עם הרבש"צים של מצפה חגית ואלון".

בהמשף פנה הרבש"ץ המותקף לתחנת משטרת שער בנימין, שם הגיש תלונה כנגד הנהג גנב התשתיות, וכנגד הנהג השני שניסה לדרוס אותו.

גורם במשמר הגבול מסר לסוכנות 'תצפית': "גניבות משטחי האש הם תופעה מוכרת בכל הארץ ולא רק ביהודה ושומרון, עם זאת נעשות פעולות למניעתן ולתפיסת מעורבים בהן".
מעלה מכמש גנב ברזל שטח אש רבש''ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד