כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הוארך מעצרה של עורכת הדין מירושלים • בעלה שוחרר

עורכת הדין הירושלמית שנעצרה בחשד למעילה בכספי לקוחות, תישאר במעצר למשך 7 ימים נוספים • בעלה שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים • "חשש לשיבוש החקירה"

הוארך מעצרה של עורכת הדין מירושלים • בעלה שוחרר

שופט בית המשפט השלום בראשון לציון, מנחם מזרחי, האריך הערב (ד') את מעצרה של עורכת הדין מירושלים ב-5 ימים נוספים. בעלה עורך דין גם הוא, שוחרר למעצר בית למשך 7 ימים בתנאים מגבילים.

עורכי הדין המתגוררים בירושלים, ממשפחה מוכרת, הובאו היום לדיון שני בהארכת מעצרם. השופט קבע לאחר שעיין בחומר הסודי שהגישה בפניו המשטרה כי "המשטרה לא שקטה על השמרים אלא טרחה ואספה ראיות רבות שחיזקו את החשדות נגדה".

פרקליט האשה, עורך הדין יוסי זילברברג, טען כי עוול הוא להשאירה במעצר לאור מצבה האישי והמשפחתי, אך השופט ציין כי "קיימת עילה להארכת המעצר והיא יסוד סביר לחשש ששחרורה של החשודה עלול לשבש את מהלכי החקירה".

הוא הוסיף כי המשטרה תיאלץ לבצע פעולת חקירה מסוימת רק ביום ראשון מטעמים שונים.

השופט מזרחי דרש מנציגי המשטרה לסיים את פעולות החקירה בזמן שהוקצב להם ובכך רמז בין היתר לשחרורה בתחילת השבוע, במידה ולא יהיו התפתחויות דרמטיות בפרשה.

לעומת זאת, ביחס לבעלה, קבע השופט כי משקל ועוצמת הראיות נגדו שונה בתכלית ממשקל הראיות נגד רעייתו.

"אין לקבל את הטענה, בהעדר ראיות המלמדות אחרת, כי הפיכתם של בני זוג, הופכת אותם לבני זוג פליליים, במובן זה שידיעתו של אחד מושלכת אוטומטית על ידיעתו של האחר, ומצמיחה הסכמה הדדית למעשיו של כל צד", הסביר השופט.

בסיום הדיון קבע כי החשוד ישוחרר למעצר בית מלא בבית אחיו בבני ברק עד יום שלישי הבא, כולל ערבויות, עליו להפקיד ערבות צד ג' בסך 30,000 שקלים, התחייבות עצמית בסכום דומה, הפקדה בקופת בית המשפט בסכום של 30,000 שקלים וצו עיכוב יציאה מן הארץ למשך 180 יום.

בתחילת השבוע נעצרה העורכת דין ובעלה המשמש גם תפקיד עו"ד במקצוע. היא בעיקר מטפלת בתיקים המתנהלים בבתי הדין הרבניים ועל פי החשד, גנבה יחד עם בעלה, כספי לקוחות מחשבונות נאמנות שבניהולה.
ראשון לציון גניבה בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד