כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

ערב ייחודי של חגיגת טעימות בשרים ב'רודריגז'

לרגל השקת תפריט חורף: ערב ייחודי של חגיגת טעימות בשרים במסעדת 'רודריגז' הירושלמית • בכירי השפים והמבקרים השתתפו • אינפורמטיבי

האירוע ב'רודריגז'
האירוע ב'רודריגז'

שמה של מסעדת רודריגז הירושלמית כבר יצא למרחוק אבל במסעדה יוקרתית כמו רודריגז לא נחים על זרי הדפנה והחליטו ליזום מהלך ייחודי ראשון מסוגו במגזר החרדי

לרגל השקת תפריט חורף החדש במסעדה בנה השף אילן עשור מנות חדשות מיוחדות לערב זה מגוון מרקים 5 סוגי בשרים וחמשה קינוחים וקינוחים, אבל במסעדה החליטו שלפני שהמטעמים יוגשו לחיכם של הסועדים הם קודם כל יעברו את המבחן האמיתי אצל שפים ושפיות וכותבי טור אוכל בעיתונות ובאינטרנט

למסעדה התכנסו אתמול בחדר ה v.i.p מיטב האנשים האמונים על האגף הקולינרי במגזר החרדי והדתי- לאומי

השפים שמעון אלמוג- מלון רמדה יהודה פוטש, השפית מירי זורגר, נעמה דרורי – מורשת, השפית מורן פינטו בעלת הבלוג 'אניני טעם' וכותבת מדור אוכל- כיכר השבת צוות השדרנים בגלי ישרל יהודה שורש ואלחי שמלצר יעל אובר מגשית התוכנית ניחוחות שבת ברדיו קול חי שפי חריטן- סלונה מדור אוכל ,מלי אברהם קו עיתונות , חני הרוויץ עורכת מגזין טעימות – עיתון משפחה, הרצל קאסשווילי- מבקר המסעדות – בחדרי חרדים ושושי הלר.

ניחוח מטריף חושים בקע אתמול מהמטבח הטאבון הגדול מוציא בזה אחר זה את המאפים הטריים ביותר המוכנים במקום, פריכים ובעלי טעם מיוחד והתנורים והכיריים פולטים את המאכלים האנינים המוכנים בקפידה.

כבר בנגיסה הראשונה אפשר להעיד כי המנות שונות וייחודיות ומוגשות ברמה הגבוהה ביותר.אין ספק כי המקום העניק מענה קולינרי בסטנדרט גבוה ללא פשרות. רודריגז מביאה את בשורת הגורמה לבירה, מבלי לוותר על איכות, כשרות, טעם מעולה ושפים מובילים.

רודריגז היא בשורה אמתית לשוחרי הבשר האיכותי, למבינים שיודעים להעריך טעם טוב ולמבקשים לטעום טעמים חדשים וליהנות המסעדה המושקעת בהר החוצבים, מציעה מקום נפלא ברמה גבוהה יותר מכל מסעדה אחרת שהכרתם עד כה.

בואו לטעום מתפריט עשיר, מגוון , אנין טעם , מושקע במיוחד ומדהים במגוון טעמיו. הצוות המפעיל את המסעדה היוקרתית הוא בעל עבר וניסיון עשיר בתחום הקולינרי ומבשל הצלחה. המסעדה מציעה לאורחיה תפריט עשיר ועסיסי, הכולל מנות גורמה מושקעות במיוחד שלא תמצאו במסעדת בשרים רגילה, ומוגשים בהגשה אישית מוקפדת.

השפים מתבלים כל מנה באהבה אמתית ובאכפתיות כנה. כל סועד שפוקד את המסעדה הוא חשוב צוות רודריגז מתעקש שכל לקוח יצא מהמקום עם חיוך על הפנים.

במסעדה חדר v.i.p מושקע, מרוהט בסגנון מודרני ונוח, ומציע אזור ישיבה אינטימי, נוח ומהודר. בחדר ה v.i.p עמדה פרטית ומושקעת לנטילת ידיים, וחדר שירות צמוד ואישי.















ירושלים אוכל בשר טעימות רודריגז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד