כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

כבני חורין • כך תחגגו את הפסח המושלם

אתר 'טלחופש' מגיש לכם פרויקט תקדימי ומקיף של מיפוי המלונות המומלצים והכשרים למהדרין עבור המשפחה החרדית • ממלונות באיטליה, ועד חופשת פסח בצפון הפורח, בים המלח, בירושלים, ואפילו בלב הערים בית שמש ובני ברק • בואו לחגוג כבני מלכים • אינפורמטיבי

כבני חורין • כך תחגגו את הפסח המושלם



חופשות הפסח הפכו בשנים האחרונות לענף תיירות תוסס במיוחד. מה שבעבר היה קיים רק בשוליים, הפך לתופעה נרחבת. העובדה כי בתי המלון מציעים כיום חופשה כהלכתה, כולל הקפדה על מאכלים שאינם שרויה ועל אי-שימוש בקטניות, תוך התהדרות בכשרויות המהדורות ביותר, גרמו לפתיחת השוק לקהלים רחבים ולרבים וטובים לשקול אפשרות לעשות את הפסח במלון כבני מלכים.

מלון בחג הפסח אינו דומה למלון בסתם סוף-שבוע או חג. מדובר בתגמול ההולם ביותר לכסף. מאחר וניקוי הבית לקראת הפסח, רכישת ציוד מטבח מלא כשר לפסח, לצד הכשרת והגעלת כלים, היא משימה יקרה מאוד, האפשרות לעזוב את הבית לשמונה ימים, ולחגוג את חג-החירות מתוך חירות מושלמת שאינה כרוכה בעבדות הקשה שנמשכת עד הרגעים שלפני החג, נשקלת כיום ברצינות על ידי רבים וטובים.

הדברים תקפים לגבי כל משפחה חרדית בארץ ובעולם, אבל תקפים במיוחד למשפחות ברוכות ילדים ששני בני הזוג עובדים כל השנה. במצב כזה, מחישובים שנערכו עולה כי חופשה במלון בפסח יכולה להיות אף משתלמת יותר עבור בני המשפחה מבחינה כספית. ועדיין לא דיברנו על התמורות הכרוכות באי-הצורך לנקות את המטבח 24 שעות ביממה, על הפעילויות סביב השעון, שיעורי התורה וחוגי העשרה שניתנים בבתי המלון הנבחרים.

פריחת הענף והתעניינות הציבורית הגדולה הביאה אותנו להגיש לכם פרויקט מיוחד, 'כבני חורין' שיסקור את כל המלונות הכשרים למהדרין שמציעים חופשות פסח למשפחה החרדית.



חוויה שלא תשכחו לעולם

בעבר חופשות הפסח הגבלו בעיקר לחופשות בתוך הארץ. אולם בשנים האחרונות הסתמנה מהפכה בענף וכיום, אודות לאמצעים עילאיים של חברות כמו 'תור עולם', מוצעת אפשרות לחגוג את הפסח גם במיטב המלונות ברחבי העולם, שמחד, גם עונים על הסטנדרטים הכשרותיים הגבוהים ביותר, ומאידך מספקים חוויה שלא תשכחו לעולם.

חברת התיירות 'תור עולם' מציעה השנה את החופשה המושלמת לחג הפסח במלון 'סימפלון' באיטליה. המלון היושב בעיירה 'בוואנו' על שפת אגם מג'ורה, ובשוליו של פארק ירוק וקסום יוצק משמעות מיוחדת לצמד המילים 'בני מלכים'.

מעבר למזון המוקפד והכשר למהדרין בהכשר של הרה"ג ר' דוד שלמה זולדן, במלון, שעומד כולו לרשות חברת 'תור עולם' יש בית כנסת, אולמי הרצאות, בריכת שחיה, מרחבי דשא ירוקים, מגרשי ספורט, חדרי משחקים ועוד. במתחם ספא רחב ידיים ומפואר צמוד למלון ניצב גם חדר כושר ענק ומאובזר, סאונה, חמאם טורקי, ג'קוזי, סולריום ועוד. אין ספק. אם אתם מחפשים באמת להרגיש בני מלכים, מלון 'סימפלון' באיטליה זה המקום עבורכם!





חופשה נוספת בחו"ל גם היא מומלצת על ידנו לאחר שנבדקה והוכיחה סטנדרט גבוה ביותר, היא חופשת הפסח של ארגון התיירות והנופש 'מרגליות'. חבילת הנופש לחג הפסח ש'מרגליות' מציעה, היא על פניו, אחת החופשות הטובות ביותר לציבור החרדי המקפיד על כשרות מהודרת בפסח. מדובר על חופשה במלון היהודי הנודע, ששומר על כשרות גלאט למהדרין כל השנה, מלון: מיי-וואן-הוטל.

המלון יושב בתוך ירוק-עד, בעיירת הנופש הקסומה קאנזיי השוכנת בפסגת הרי הדולומיטים ובגובה של 1500 מטר מעל פני הים – מה שמבטיח לכם אוויר נקי וצלול המרנין את הנפש. המלון נמצא במרחק נסיעה קצר לעיר המים וונציה, ורונה ומראנו. בנוסף, העיירה מהווה נקודת מוצא אידיאלית לטיולים בצפון איטליה והאגמים.

המלון מספק לאורחיו מגוון מתקנים המיוחדים רק למבקרים במהלך החג הפסח. בנוסף לחדרים המרווחים והמאובזרים, המלון מציע ספא חדיש ומפואר, מרפסת פנוראמית המשקיפה לנוף מרהיב לנהר, בריכת שחיה מקורה ומחוממת, ג'קוזי וכמובן בית כנסת ומקווה טהרה מפואר. לכל זה תוסיפו תפריט קולינארי משובח ותקבלו את החופשה המושלמת.

במהלך החופשה יוצעו לאורחים גם מגוון אטרקציות באזור. החלקה על הקרח, רפטינג אתגרי, מגלשות הרים ספידי כיף, מצנחי רחיפה באולינג ועוד. את סדר הפסח המרכזי יערוך הר"ר יעקב משה חרל"פ, שגם ימסור הרצאות ושיעורי תורה במהלך ימי חול המועד. המלון יעמוד תחת כשרותו המהודרת של הרב רבינוביץ, ללא שרויה, וללא חשש קטניות.



כבני מלכים

יש כאלו שלא מוותרים על הצפון. זרימת הנחלים, מזג האוויר הפנטסטי, הגישה לקברי הצדיקים, כל אלו ממקדים אותם בחופשות רק באזור הצפון הפורח של ישראל. החופשה הנבחרת המוצעת בצפון מגיעה מבית חברת 'וינטר קלאב' שכבר שנים מביאה את היעדים המובחרים והמוצלחים בחג החירות. השנה בחרו ב'וינטר קלאב' במלון המפואר 'פלאזה-גליל' השוכן בעמק יזרעאל שבצפון, בין הרי הגליל והגולן ובמרחק של נסיעה קצרה מטבריה ומחיפה.

חדרי המלון מרווחים ומשקיפים על ההרים ועל העיר העתיקה ומתאפיינים בעיצוב קלאסי וחדשני. במלון תוכלו למצוא מרחבי דשא פסטורליים ופינות ישיבה לרווחת האורחים. תכנית התוכן מושקעת גם היא והיא כוללת מרצים ורבנים חשובים כמו החזנים אברימי רוט ומשה רויכר שילוו את תפילות החג והמרצה הנודע הרב יהודה פריילך.

במהלך החג יוגשו סעודות גורמה בניצוחו של השף הבינלאומי אבי קלמכטר אשר יכין לכם את מיטב המאכלים המסורתיים שיוגשו בלילות החג בהגשה אישית ובמהלך ימות חול המועד בברים ענקיים עם עמדות פרונטליות, חיתוך קרווינג ומנות אישיות, עיצוב מרהיב עין ותפריט יצירתי וחדשני והכל במסגרת ההקפדות מבית אבא. בכשרות המהודרת של הרב שמואל בורנשטיין.

קישורים:
לאתר טלחופש - לחץ כאן
חופש פסח צפון מלון הכשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד