כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

תנופה ברמה: מעל 90 חוזים בשלושה שבועות

שיא חתימות בשכונת 'רמת גבעת זאב' • הרוכשים הרבים הביעו התרגשות רבה לקראת התחלת הבניה במה שעומד להפוך כ"שכונה של פעם בחיים" עבור העולים מארה"ב • אינפורמטיבי

תנופה ברמה: מעל 90 חוזים בשלושה שבועות



שכונת הפאר 'רמת גבעת זאב' ממשיכה לשבור שיאים של ביקושים: בשבועות האחרונים נערך מסע שיווק מוצלח במיוחד בקרב הקהילות האורתודוכסיות בארה"ב. מדובר במעל 90 חוזים שנחתמו בשלושה שבועות – שיא של חתימות לפרויקט בניה. זאת כמובן בהמשך לחתימות רבות על זיכרון דברים שהתקיימו מתחילת שווק השכונה – לפני כשנתיים.

אל מסע השיווק הנוכחי בארה"ב יצאו נציגים ממשרד ח.י.ש נופי ישראל וכן מיטב עורכי הדין, שהעניקו ייעוץ מקצועי לכל הרוכשים וערכו את חתימות החוזים. יצויין, כי הרוכשים הביעו סיפוק רב מהתנהלות חברת ח.י.ש נופי ישראל והלווי הצמוד והמסור.

בקרב הרוכשים הרבים בארה"ב קיימת התרגשות גדולה לקראת מה שנתפס כ"שכונה של פעם בחיים". ההדים הרבים סביב 'רמת גבעת זאב' מקיפים רבים בארה"ב ובישראל ולא בכדי. מדובר בפרויקט הדגל של חברת ח.י.ש נופי ישראל, ומרבית מרבני ארה"ב הגדירו אותו כמתאים ביותר להגשמת החלום של תושבי ארה"ב לעלות לארץ ישראל. הפרויקט מציע יתרונות בלעדיים לקליטה מושלמת במקום המגורים החדש, בדגש על בניית קהילה הומוגנית וחמה, הכוללת שפע מוסדות קהילתיים התואמים את מנטאליות התושבים.

בשכונה יוקמו בעז"ה תלמוד תורה לבנים ובית ספר יסודי לבנות, כמו כל מוסדות הלימוד הדרושים, והכול בהתאמה לרוח הקהילה. יתרון זה מעניק שקט ושלווה להורים שיודעים כי בניהם יוכלו להמשיך את לימודיהם בארץ באותה מתכונת שהורגלו בארה"ב. ואכן, רבים של הרוכשים ב'רמת גבעת זאב' הינם תושבי הקהילה האורתודוקסית בניו יורק, משכונות כמו הפייב טאונס, מונסי, טינק, פסייק וקווינס, שהחליטו לעשות עליה, לנוכח ההזדמנות החד פעמית הגלומה בה.

סביבת המגורים של 'רמת גבעת זאב' היא יוקרתית ומודרנית במיוחד, הכוללת פארקים ירוקים ומרכזי מסחר, כיכרות מסוגננות עם מזרקות, קאנטרי קלאב ועוד. השכונה הנמצאת בצפונה של ירושלים משלבת סביבה כפרית רגועה הטובלת בנוף המרהיב והצלול של הרי ירושלים, אך נהנית מהקרבה למרכז עיר הבירה.

יצויין, כי לאור קבלת האישורים הסופיים בחודש הקרוב, בניית השכונה נמצאת כבר לפני שלב הביצוע, כאשר העבודות על התשתיות והפיתוח הסביבתי התקיימו בחודשים האחרונים באופן מואץ.
שכונה גבעת זאב בניה חוזים שיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד