כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

קרוס 'קפה': להתענג על צלחת טובה

לפעמים מתחשק לשבת על כוס קפה, להתענג על צלחת טובה של דג ותוספות, ולהשקיף על המולת קניון רעשנית. זה בדיוק מה שמצאנו ב'קפה' קורוס הירושלמי בסנטר 1 בירושלים

קרוס 'קפה': להתענג על צלחת טובה


יש משהו קסום בלשבת ולאכול כשאתה מוקף בבני אדם העורכים בשלווה את קניותיהם. נכון, העולם טוען כי אם כבר הולכים למסעדה, אז יש לשבת בין קירות מעוצבים, ועדיף בפינה שתעניק כמה שיותר פרטיות. אבל לפעמים מתחשק לשבת על כוס קפה, להתענג על צלחת טובה של דג ותוספות, ולהשקיף על המולת קניון רעשנית.

זה בדיוק מה שמצאנו בקפה קורוס הירושלמי, הממוקם בלב ליבה של הקומה הראשונה שבסנטר 1. לא שהמקום היה חדש לנו, ובכל זאת השקת התפריט החדש הייתה סיבה טובה למסיבה ולבחינה מחודשת של ה'שטח' החלבי. לצד אחיותיה, ג'וזפה עם העיגות הטעימות, קורוסין הסינית וקורוס הבשרית, גילינו את הפינה החלבית הקסומה לה הושק תפריט חדש ובהחלט מעניין.

אז נכון שעל טעם ועל ריח אין להתווכח, ולא נתווכח גם על האמירה של 'רק נשים אוהבות חלבי'. מה שבטוח הוא שגם הגברים נהנו מהמאכלים שהוגשו (אם כי לא בטוח שידעו להעריך את מראהו היוקרתי של סט הכלים שנרכש במיוחד עבור השקת התפריט) ...

התקשינו לבחור מתוך המבחר המוצע, אבל טעמנו משפע של סוגים ומטעמים, ובהחלט נהנינו.

החציל החם עם הטחינה וסלט הירקות הקצוץ דק דק, הירקות המוקפצים עם שפע הטעמים והצבעים, הדג האפוי בדיוק במידה הרצויה והקינוחים הנפלאים. על הניר (כרומו, מהודר) היו הצעות רבות: רביולי גבינות, לזניה פטריות, נודלס מוקפצים, קיש בטעמים שונים, סופלה שוקולד ממלא בקרם שוויצרי, פנקייקים ושפע סוגים של גלידות.

לא שטעמנו מהכול, אבל כל טעימה אותה כן טעמנו הייתה בהחלט שווה אלף מילים.

חסרונו בצידו: בכל זאת רק חלבי...
מעלתו בצידו: צוות המלצרים עשה רושם מבחינת האיכות האנושית.
לסיכום: שווה לבוא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד