כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אתרוג במבצע ענק: אינטרנט נקי לחודש במתנה

לראשונה ובמיוחד לקראת הפסח: עושים פסח גם במחשב, שומרים על הבית מסכנות האינטרנט וגם שומרים על המחשב מוירוסים • אינפורמטיבי

אתרוג במבצע ענק: אינטרנט נקי לחודש במתנה

'אתרוג' חברת הגלישה המוגנת של הציבור החרדי, יוצאת במבצע מיוחד וחסר תקדים לקראת פסח, במסגרתו תינתן הטבה מיוחדת למתנתקים מהאינטרנט הפרוץ: חודש מתנה לאינטרנט הנקי וגם שדרוג תוכנת אנטי וירוס איכותי למחשב.

אנשי חינוך מובילים ממליצים לציבור שנדרש לשירותי רשת לצרכי עבודה, להתחבר לאתרוג ולמנוע היחשפות לסכנות הטמונות באינטרנט הפרוץ. כיום, הפך 'אתרוג' לספק היחיד שמעניק פתרון טכנולוגי המתאים לבית יהודי עם הגנה מושלמת. ב'אתרוג' מסבירים כי המבצע המיוחד עליו הכריזה החברה לראשונה, הותאם במיוחד לימים אלה שלפני חג הפסח, בהם כולנו מנקים היטב את הבית מהחמץ ודומיו, זה הזמן לנקות את הבית באמת ולהתנתק מהאינטרנט הפרוץ.

המבצע מעניק אפשרות לשמירה על הבית בחיבור לאינטרנט נקי וגם בשמירה על המחשב מפני וירוסים, בשדרוג לאנטי וירוס איכותי. ההטבה בלעדית למצטרפים חדשים עד פסח וללא התחייבות.
'אתרוג' הינה חטיבה ייעודית למסלולי גלישה המותאמים לציבור החרדי מבית 'אינטרנט רימון'. ישנם מספר מסלולים המיוחדים עבור הציבור החרדי לקהילותיו, העוסקים לפרנסתם. חטיבת אתרוג משרתת אלפי לקוחות בכל רחבי הארץ.

מצטרפים עכשיו במוקד החברה במספר 1-800-222-238, מתנתקים מהאינטרנט הפרוץ, שומרים על הבית לפסח ונהנים מחודש מתנה בהתקנה פשוטה ללא התחייבות.
אתרוג מבצע פסח סינון חודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד