כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

חברי בד"צ 'אגודה' ביקרו במחלבת משק צוריאל

המחלבה הראשונה בתחום חלב העיזים בישראל - מציעה מגוון רחב מאד של מוצרים בכשרות למהדרין מן המהדרין • נבחנו אפשרויות לכשרות מהודרת הכרוכות בייצור מוצרים חדשים

חברי בד"צ 'אגודה' ביקרו במחלבת משק צוריאל

חברי בד"צ אגודת ישראל, ערכו בימים האחרונים ביקור מיוחד במחלבת משק צוריאל, הפועלת מטעם מחלבות טרה וזוכה במסגרת זאת ליהנות מהכשרות המהודרת של בד"צ אגודת ישראל.

מחלבת משק צוריאל היא הראשונה בתחום חלב העיזים למהדרין בישראל ומשווקת כיום כמחצית מהתצרוכת של מוצרי חלב עיזים בישראל וכן משווקת בלעדית של חלק מהמוצרים המובילים בתחום, לצד גבינות הבוטיק הנודעות שלה ושאר מוצרי חלב בקר.

במהלך הביקור, נהנו הרבנים הגאונים להיווכח מקרוב אחר הנעשה על ידי הנהלת מחלבת משק צוריאל בהוצאת הייצור של מוצרים המכילים חלב עכו"ם ואבקת חלב עכו"ם מהמחלבה. הרבנים העלו את המהלך על נס וציינו כי מדובר בהישג שמונע מראש מכשלות שעלולות היו לצוץ בממשקים אפשריים בין פסי הייצור השונים.

במשך שעות ארוכות בחנו הרבנים הגאונים את פסי הייצור השונים של המחלבה, תוך התמקדות מיוחדת באפשרויות להענקת הכשרות המהודרת של בד"צ אגודת ישראל למהדרין על מוצרים חדשים שהמחלבה שוקדת על פיתוחם בימים אלו.

בתום הביקור נערכה ישיבה מסכמת בהשתתפות ראשי הנהלת המפעל וחברי הבד"צ. הנהלת המפעל הציגה את הגידול הענק שחל בביקוש למוצרי המחלבה למהדרין, וכן פרסה, אחת לאחת, את התכניות להרחבת הייצור והגדלת השיווק. חברי ההנהלה ציינו בהתרגשות שיתוף הפעולה המבורך והמענה המיומן והמקצועי שניתן תדיר על ידי הבד"צ, על הרבנים ואנשי המקצוע שעובדים בשירותו, לחומרי הגלם השונים הנדרשים ולהנגשת כל פתרון ראוי לכל בעיה שנוצרת.

רבני הבד"צ שיבחו את הנהלת המחלבה הגדולה על מאמציהם הניכרים להעניק את כל היצע הגבינות ומוצרי החלב השונים בכשרות למהדרין ללא פשרות והאצילו להם מברכתם שתשרה ברכה במעשי ידיהם.







בדץ אגודת ישראל מחלבה ביקור שבועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד