כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

גזלנים נמאסתם! • טורו של הרב משה שפיר

ביבי, יאיר, אליקים, נפתלי, וכל השודדים הללו פשוט חומסים וגוזלים אותנו ורק כי הם יכולים • השיטה מוכרת: כשהאינדיאנים או הוויקינגים רוצים להתרחב נערכת פשיטה על שבטים שכנים - כל דאלים גבר • באיזה זכות מותר לחתוך בבשרנו - רק מפני שהם אינם חושבים כמחשבותינו? זו אינה אלא גזלה סטאלינסטית כפשוטה - גזלנים נמאסתם • הטור המלא

גזלנים, צילום: פלאש90
גזלנים, צילום: פלאש90

זה התחיל באדיבות ואפילו בתחפושת נחמדה. כמו כל ממשלה בישראל, בערך. אט אט המשחק הפוליטי התקדם בכל כיעורו, עם ירידת המסך, התברר כי הפעם אין המדובר בהצהרות פוליטיות או הפרחת כוונות גרידא, זו מלחמה כפשוטה על הפרק.

כשהם אומרים לחסל אין זו מטאפורה, לדידם רק את יצחק רבין היה אסור להרוג, בקשר לשאר הרבינים זה אפשרי ואפילו רצוי, לפי האג'נדה החדשה במדינת ישראל. כאן רבינ'ר שוב לא יצחק.

הם כמובן אינם עושים זאת באמצעות כדורי סרק אלא בשיטת הסלאמי, עוד פרוסה ועוד אחת, לחתוך בבשר החי לקצץ ולהדיר, בלימודים, בערכיות, בדיור, במקורות תעסוקה, בהבטחת הכנסה, באוטובוסים, בלחם, בחלב, במים, בחמצן, ובכל מה שאפשר. כל רעיון יתקבל בברכה אצל הבריון הריבון.

כמו תרנגול התלוי מרגליו ובעודו בחייו מולגים ממנו את נוצותיו, כנפיו, רגליו, את כרבולתו ואת ליבו. זהו סרט האימה שיאיר הבמאי מפיק וביבי הקצב משחק לפניו, הבית היהודי מהווה גושפנקה והעמך מוחא כפיים.

בלי להבין שמזה מתים התרנגולים. כבר מזמן זו אינה מלחמה למען הנטל, אלא בחרדים כולם. הם מתנדבים בכל התחומים, הם מפרנסים את המדינה בגדול (פרטים אצל הרב בניזרי) חלק ענק מהם מתגייס, מפרנס, כועס. נאדה. ספרו זאת לסבתא הנורווגית של הנין של ביבי. לאיש לא אכפת, אפילו לא ל'תנו לחיות לחיות'.

כבר נכתבו אינסוף מאמרים ונאמרו תיאורים למכביר אודות האכזריות הננעצת בנו לאחרונה, אין טעם להוסיף, אבל חשוב לקרוא לילד בשמו. אם עוד היה מישהו שדמיין שמדובר במדינת חוק הרי שהיא הפכה למדינת כל מחוקקיה, הללו עושים ככל אוות נפשם ומגדירים זאת כחוק. הם שולטים בתקשורת במשפט ובצבא ומצדם שכולנו נקפוץ קוקוריקו.

הרי ברור שאילו הייתה המציאות הזו מתחוללת בסודן אוקראינה או סרביה, זה היה נגמר במלחמת אחים אדומה. הקיצוץ האחרון בהבטחת הכנסה הוא הבטחה שגם הכנסת נכנסה באין כניסה. יש מצב שבסדום היה חסר שופט חובש כיפה להרכב, אליקים רובינשטיין איחר את זמנו באלפי שנים. חבל, אולי בזכות הגיגיו סדום הייתה פורחת, אפילו ים המלח לא היה צריך להתייבש.

את הנצרות מחבקים, ואת דת האבות - בועטים
ביבי, יאיר, אליקים, נפתלי, וכל השודדים הללו פשוט חומסים מכל הבא ליד, מסיבה אחת ויחידה. כי הם יכולים! השיטה מוכרת בהחלט, כשהאינדיאנים או הוויקינגים רוצים להתרחב הם עורכים פשיטה על שבטים שכנים. אין צורך בהגיון, כל דאלים גבר.

מעניין מה התוכנית לכתוב בספרי ההיסטוריה המשוכתבים של הרשות הצברית הכובשת. שמא ההרואיות השחצנית תוכנס לפנתיאון המלחמות הצברי כמו מלחמת העצמאות, ששת הימים, כיפור, ערבים, חרדים. פנטזיה של ממש.

המוזר הוא שבעוד שהשודדים הורגים בנו בחדוות יוצרים, יפי נפש בתקשורת מתאוננים מדוע אין אנו מכתירים זאת במילים נחמדות. ההצטעצעות המצחיקה הזו באה על רקע הפראים המנסים לקעקע את עצם אושיותנו. לדידם אין היסטוריה מהותית ויהודית, ביבי מסוגל למכור את ציון דוד מלכנו לאפיפיור [זה לא תנובה או טמבור, להבדיל, זה המלך שלנו!] ואחר כך להתחנף לפניו כאילו "כולנו שותים מבאר אחת", כולנו, לרבות אותו האיש שממשלת ישראל אינה יראה להכין לו בית תיפלה בהר ציון. לו ולא לנו. להבדיל אינסוף הבדלות. למה? כי ככה זה כשאתה מקצץ באילן היוחסין שעליו אתה גדל.

בית המשפט הישראלי הגדיר לאחרונה מחדש בוגד מהו, את חבורת הבוגדים האמיתית אין מי שיעמיד לדין. אנו החרדים לה' ולתורתו נמצאים כאן אלפי שנים, לפניכם, ללא הפסקה דור אחר דור, מיהושע בן נון עד סבא של מרגלית זינאתי. אלו עובדות בלתי ניתנות לערעור.

רבות מהעיירות בארץ יושבו בעמל כפיים חרדי, אומנם לא כולם זכו שצאצאיהם ימשיכו לשמור תורה ומצוות וכך נאלצנו להסתגר מפניכם בתוך עצמנו, כביכול באוטונומיה חרדית, כמו שהגדיר זאת השבוע ידיד מודאג אחד מאלו שלולא החרדים אולי לא הייתה לו פרנסה. כוכבי ומנהלי הערוץ הבלתי רווחי שלו שכחו מי באמת חי כאן על הציבור.

באיזה זכות ומכח מה איפה רשאים ראשי הממשל לבגוד ולהצר את רגלינו מכאן, האם הכוח הפוליטי מתיר לכם לשנות לנו את סדר המחשבות במוח, את מה שאנו מאמינים בו ולחמוס את ממוננו, וכל זאת רק מפני שאתם אינכם חושבים כך. זו אינה אלא גזילה סטאלינסטית פשוטה כמשמעה. ובמילים ברורות: גזלנים נמאסתם.

ובמחשבה שניה, כאשר את הנצרות מחבקים ואת דת אבות בועטים. נראה הדבר כי המורשת והמצפון מעיקים ומציקים איפשהו, ואז באים החיתוך והבעיטה בחרדים שמא כך לא יישאר חלילה זכר לצו האלוקי המחייב. דומה שאת מלחמת המצפון האישית שלהם הם פותרים בהריגת והעלמת ציוני הדרך. כואב לנו בשבילכם אחים נבוכים. כי אנו כאן בשביל לגדול ולהישאר, חבל על הטרחה. גם האפיפיורים וצלבניהם ניסו לפניכם ובהרבה יותר עוצמה, ולא הצליחו, אתם יודעים למה.

ערב חג מתן תורה - בואו נעשה חושבים
עתה העת, ערב יום מתן תורה לעצור ולעשות רגע חושבים. לדעת ולהפנים שזו מלחמה. אומנם נכפתה עלינו אך היא מלחמה. עוצמתנו היא תורתנו ובה עלינו להתחזק, בלי או למרות המדינה, אבל בכל העוצמה האפשרית. וזה קורה, תודה לריבון העולמים.

כשעמדו אבותינו לרגלי הר סיני אף שם הייתה בישראל מלחמת בירור, הלויים ושומרי התורה נגד כל אותם שהתפתו לעגל הזהב. רק אחר כך התייצב ישראל כולו כאיש אחד בלב אחד וראו עין בעין את האלוקים וכך קבלו את התורה לנצח. מאז אנו מעבירים מדור לדור את המסר האלוקי שקבלנו.

מאב לבנו אהובו באופן האמיתי ביותר ששייך וכך הפכנו לאומה המאוחדת ביותר בעולם ומאידך השנואה ביותר בעולם, מקנאה. כדברי חז"ל שלכן נקרא שמו 'סיני', מלשון שנאה שירדה מאז לאומות העולם. הכאב הוא כי השנה הצטרפו גם אחים תועים אל המקנאים הללו. פרויקט השנאה העתיק התרחב.

ערב מתן תורה אליכם אחים נקרא, אל נא תרעו, בואו נותיר את השנאה והקנאה לאומות העולם, הבה נתאחד כבאותם ימים ונתעצם עם התורה יחדיו, איש אחד בלב אחד. כל המתאחדים סביב תורת הנצח הם היציבים והשורדים לנצח. מכריזי המלחמה שופטים את עצמם להתאדות כאפיזודה חולפת ככה היה תמיד וככה יהיה. בדוק ומנוסה.
חרדים ביבי טור קיצוצים גזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד