כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

כך תבחרי תיק: זה הגדול - קטן יהיה

הגיע הזמן לצמצם. החליפי את התיק האוברסייז באופציה קומפקטית יותר. גם לא תסחבי איתך את כל הבית, וגם סוף סוף תוכלי לראות מה מסתתר בתחתית התיק

כך תבחרי תיק: זה הגדול - קטן יהיה

תיקים הם אחד מהאביזרים החשובים ביותר בכל מלתחה. מכיוון שמטרתם אינה רק להיות אביזר משלים ללוק, אלא עליהם להיות גם נוחים, לעיתים קשה מאוד לבחור את האחד...





3 טיפים לקנייה חכמה:
1.לפני שאת קונה תיק, בדקי איזה צבע הוא הבולט והשכיח ביותר במלתחתך. אל תשכחי שאת תשתמשי בתיק באופן יום-יומי כך שעליו להתאים ולהשתלב עם רוב בגדייך ונעלייך. אם אין צבע שולט בארון הבגדים שלך, ומלתחתך צבעונית - קני תיק בצבע אחיד וניטראלי, לדוגמא, שחור או ניוד, בז' כך שיהיה לך קל יותר להתאים אותו לכל דבר שתלבשי.

2.כשאת בוחרת תיק למטרת אביזר ולא למטרת נשיאת דברים, זכרי את כלל הזהב: ככל שיהיה קטן יותר - ככה טוב יותר. תיקי יד קטנים הם מאוד אלגנטיים ומעניקים להופעתך סטייל ושיקיות. אין תחליף לתיק יד שחור קטן עם תכשיט קטן (להוספת טאצ' יוקרתי ואלגנטי).

3.אל תשכחי שגם בתיקים יש טרנדים, או לחלופין, את עשויה לשנות את טעמך בכל רגע נתון, אז כדי להימנע ממראה טרנדי מדי מומלץ שיהיו לך כמה תיקים בסיסיים בארון - כאלה שיחזיקו לפחות שנה ויהיו המפלט התמידי. מצד שני, אם את חייבת להיצמד לטרנד, אל תלכי על משהו מובהק מדי. לא משנה איזה סגנון את מעדיפה, את תמיד יכולה למצוא משהו שגם הולם אותך ולטעמך וגם אופנתי.





תיק קטן נראה להרבה נשים כמשימה בלתי אפשרית אבל זו דרך מצויינת לראות איך את מתעדפת את כל הדברים שאת 'ממש חייבת'
עדי בורג
סטייליסטית אישית
0546-474746
אופנה תיקים אקססוריז סטייליניג טרנדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד