כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הורים לילדים עם שפה שסועה? יש לנו שפה משותפת!

עמותת "שפת הלב" יוזמת כנס סיוע להורים בהתמודדות עם ילדים שנולדו עם חיך ושפה שסועה

אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90

עמותת ׳שפת הלב׳ בשיתוף עם מרכז הרפואי ׳מאיר׳, תקיים לראשונה כנס מיוחד להורים לילדים עם חיך ושפה שסועים, בהשתתפות אנשי מקצוע רפואיים, ובעלי מומחיות של טיפול והדרכה בתחום.

הכנס מיועד להורים לילדים עם חיך ושפה שסועים וכן להורים אשר מתעניינים בנושא לעתיד.

בכנס ישתתפו: ד״ר חנה שפירא, מומחית בגניקולוגיה ומיילדת, בבית חולים בני ציון, עינת הרף - כשדאי, פסיכולוגית אחראית בהתפתחות הילד בבית חולים מאיר, בנושא השפעה של שפה שסוע על היחסים הורה -ילד; פרופ׳ מאירה ווייס, לשעבר ראש הקתדרה בסוציולוגיה של הרפואה ע"ש רוז, האוניברסיטה העברית בירושלים, בנושא התמודדות עם חיך ושפה שסועים מול החברה; פרופ׳ דורון גוטהולף, מנהל היחידה לפסיכיאטריה של הילד ביה״ח אדמונד ולילי ספרא לילדים, שיבא - תל השומר, בנושא התמודדות רגשית של ילדים עם חיך ושפה שסועים. תכבד בהשתתפותה את הכנס שושנה דסלר-ג׳ייקובס, מנכ״ל הקרן לרפואה בישראל (הלב) –ארה״ב, וכן הנערה תמר שון בסיפור והתנסות אישית.

עמותת ׳שפת הלב׳ הוקמה ע״י הקרן לרפואה בישראל (הלב) ב2014, במטרה להגביר את המודעות, לסייע ולתמוך בהורים בתהליך ההתמודדות עם ילדים שנולדו עם חיך ושפה שסועה. העמותה פועלת על בסיס מתנדבים ממשפחות שחוו את ההתמודדות בעצמם, בעלי רצון להעביר הלאה את הידע והניסיון שצברו, ולתמוך במשפחות חדשות שמתמודדות עם הבעיה. העמותה גם מחלקת ציוד האכלה יקר, יחודי וחיוני, למאות פונים מדי שנה, עורכת נופשונים לאמהות, ומקיימת כנסים המיועדים למשפחות ולאנשי מקצוע בתחום ועוד. שירותי העמותה ניתנים ללא כל מטרות רווח, מתוך חזון של מודעות, הנגשה, תמיכה ואהבה. לצד הנהלת העמותה ומתנדביה פועלת גם ועדה מקצועית רפואית.

הכנס יתקיים ביום חמישי, י״ז סיון, ה23 ביוני 2016, החל מהשעה 9 בבוקר, באולם קוט, קומת כניסה מרכז רפואי מאיר, רחוב טשרניחובסקי 59, כפר סבא. הכניסה ללא תשלום, אך מחייבת הרשמה מראש. מספר המקומות מוגבל. נא לאשר השתתפות בטל׳ העמותה 02-5877111
שפה שסועה כנס הורים תמיכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד