כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

גם מברשת צריך לתחזק

אילו מברשות צריך לאיפור נכון? • כיצד ניתן לתחזק אותן? • האם להשתמש במברשת משיער טבעי או סינטטי? • ולמה מומלץ למרוח ליפסטיק בעזרת מברשת? • כל המידע, כל המברשות

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי



בעוד תקציבן של נשים רבות מושקע במוצרי האיפור עצמם, הרי שתחום המברשות מוצנע בחשיבותו. מחיר העלות של מברשת מקצועית אמנם לא זול, אך מנגד מצדיק את התוצאה.

גורם ההצלחה החשוב ביותר בעבודת האיפור הוא, ללא ספק, השימוש במברשות טובות. רק להן היכולת להניח, לטשטש, למזג ולתת תוצאת איפור מרהיבה ומושלמת. מברשת לא איכותית תדרוש פעולה חוזרת של הנחת החומר, אשר בסופו של דבר תגרום לשכבת איפור לא אחידה. שימוש בכרית האצבע הינו חובבני.

קיימות שתי סוגי מברשות אלה העשיות שיער טבעי ואלה הסינטטיות.

אני ממליץ על מברשות שיער טבעי בלבד, אלו ששיערן דק במיוחד ורמת צפיפות בהם גבוהה. מברשות אלה יאפשרו ליכוד טוב יותר של החומר ופיזור ברמה שווה.

מברשות בעלות שיער סינטטי לא שורדות לאחר שימוש חוזר גם אין אפשרות לתחזק אותן , הן מאבדות במהירות מצורתן ואז יש להשליכן .יתרון נוסף של המברשות הטבעיות הן ברכות, גם התחושה על הפנים נעימה בהרבה.

טיפים לניקיון ושימור המברשות


על מנת לשמור על ניקיון מברשות האיפור וצפיפות השיער האידיאלית מציע שחף להקפיד על שטיפתם במים ושמפו אחת לחודש

ניתן אף להשרות בכלי עם מים ושמפו למשך 10 דקות. לאחר מכן יש לשטוף את השמפו בעזרת מי ברז זורמים , עם כיוון השיער ולא נגדו.

ניתן לרכך את שיער המברשת בעזרת מרכך שיער ולשטוף שוב במים זורמים ולהניח ליבוש כאשר השיער סחוט וסגור.

מברשת המתייבשת כשהשיער סגור וצמוד מבטיחה שמירה על צפיפות, דבר החשוב מאוד להצלחה אידיאלית של פיזור שווה לאבקת האיפור.

פטנט נוסף שירין ממליץ עליו הוא שימוש במייבש שיער לייבוש מהשטיפה אך ברוח קרה בלבד, כשהאצבעות מהדקות את השיער ודואגת שיישאר צמוד בזמן הייבוש.


המברשות הדרושות לאיפור המושלם:


שלוש מברשות לעיניים: הראשונה, ראשה מעוגל והיא מיועדת בעיקר לטשטוש איפור שקע העין. השניה, ראשה קצר, קשיח וקטום ומיועדת לטשטוש קו הגבה, יעילה גם ליצירת מראה מעושן. השלישית עשויה שיער טבעי משולב בסיבי סיליקון ומשמשת בעיקר להנחת צלליות אבקה או צלליות אבן מבריקות.

מברשת סומק: עשויות שיער טבעי. מיועדת להנחה אחידה, להבדיל משימוש בספוגית, מעניקה כיסוי מושלם, עד רמת נקבוביות העור.

מברשת לשפתון: עשויה שיער קשיח ומאפשרת משיחה מדויקת מבלי לחרוג לשולי השפתיים. כמו-כן ניתן, בעזרתה להמשיך ולהשתמש בשפתון (קונבנציונלי) גם כשכבר לא ניתן למשוח ממנו ישירות על השפתיים, ולחסוך בכך כסף רב.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד