כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

איך מתאימים את תכשירי הקוסמטיקה?

היכן לרכוש מוצרי קוסמטיקה? • איך נדע מה מתאים לעור שלנו? • והאם גם מוצר קוסמטי עלול 'להתקלקל'? • מיטל ליפשיץ עם כל התשובות

תכשירי קוסמטקיה 'הולילנד'
תכשירי קוסמטקיה 'הולילנד'



את מוצרי הטיפוח יש לבחור לפי מצב העור:

עור יבש זקוק ליותר גורמי לחות שיישארו לאורך זמן רב יותר על הפנים. עור שמן יבקש לחות נטולת שומן, כדי לא לעודד יצירת שומנים נוספים על העור.

המונח "סוג העור" אינו קבוע לאורך החיים. לכן, יש להתייחס למצב העור – אשר משתנה מעת לעת בעקבות גיל, אקלים, מצב נפשי ומצב הורמונאלי. בגיל ההתבגרות כ-80% מבני הנוער סובלים מאקנה, ולכן הם זקוקים לקרם פנים נטול שומן, אנטיספטי ואנטי בקטריאלי.

ככל שאנו מתקדמים בגיל, רמת הלחות הטבעית שבעור פוחתת, מוצרי טיפוח בהם נשתמש יכילו יותר לחות, ונתייחס לעור כאל עור יבש.

לעיתים בעקבות הריונות נוצר מצב זמני של אקנה.

גם כאשר מדובר באבחון של עור שמן, ניתן לו לחות אך ללא שומן. יש השוגים ומייבשים את עורם השמן ומקבלים תוצאה של אקנה עם יובש.

מומלץ לגשת לאדם מקצועי לשם אבחון העור- לא כדאי להסתמך על הזבניות בפרפומריות אשר עיקר עיסוקן הוא במכירות, קוסמטיקאית בעלת ניסיון ואמינה עליכם מתאימה לכך.

לאחר אבחון העור - התנסות במוצר:

רוב חברות קוסמטיקה מאפשרות להתנסות במוצרים טרם רכישתו ע"י מתן דוגמיות . לעיתים תופעה של אלרגיה לקרם פנים עלולה להופיע אחרי מספר ימים של שימוש בקרם פנים, לכן, את הקרם יש לנסות ראשית באזור מוצנע ולא על הפנים כך שבמקרה של אלרגיה יהיה קל יותר להתמודד עימה. לאחר שפסלתם אפשרות לאלרגיה כדאי לנסות את קרם פנים על הפנים כדי להרגיש אם המרקם מתאים ונעים לעור.
מצאתן כי הקרם נעים לכם, נותן תחושת רעננות לאורך זמן, מצאתן את קרם הפנים המתאים לכן!

מתי מחליפים את מוצרי הטיפוח?

יש הסוברות כי העור "מתעייף" לאחר תקופת שימוש ויש להחליף מוצרי קוסמטיקה באחרים. סוברת אני כי אין קרם פנים "מעייף" את העור אלא שיש מצב בו עקב שינוים שהזכרתי – אקלים, מצב נפשי או מצב הורמונאלי נוצרים שינויים בעור אשר דורשים החלפת קרם פנים.
לכן, היו ערות לתחושות, בקרו מעת לעת אצל קוסמטיקאית ועקבו אחר צרכיו המשתנים של עורכם.

היכן כדאי לך לרכוש מוצרי קוסמטיקה?

1.ייעוץ והכוונה

בכל תחום בחיים אנו נוהגות לחפש את המומחים לדבר, את האנשים שחיים ונושמים את מה שאנו מעוניינות בו וזאת כדי לקבל עבור עצמנו את הטוב והמתאים ביותר לצרכינו.

תחום הטיפוח הינו מעט בעייתי ושונה שכן כ-70% מן אוכלוסיית הנשים רוכשות תכשירי טיפוח בפרפומריות או בפארמים הגדולים. נדיר למצוא שם זבניות אשר למדו באופן יסודי ומעמיק על מבנה העור וצרכיו.

אני כקוסמטיקאית פוגשת שוב ושוב בנשים אשר רכשו תכשירים במאות וגם באלפי שקלים אשר אינם מתאימים כלל לעור פניהן.

מומלץ לכל אחת לגשת לקוסמטיקאית עליה קיבלה המלצות באזור מגוריה ולבקש אבחון עור הפנים. אבחון וייעוץ ניתנים לרוב חינם וחשיבותם גבוהה.

לעיתים יש שינויים בעור. האבחון עשוי להשתנות מעת לעת. לכן, עם כל שינוי בעור כדאי לגשת למומחית ולקבל חוות דעת והכוונה מקצועית. עם המידע שקיבלתן רכישת תכשירים תהיה מדויקת יותר, נכונה לעורכם ועשויה לחסוך מאות שקלים ואף יותר.


2.איכות התכשירים

חיי המדף של מוצרי קוסמטיקה וגם של מוצרי טיפוח מצוינים לרוב על האריזה. בניגוד למצרכים תעשייתיים אחרים , בתוך תכשירי קוסמטיקה ישנם חומרים ויטאליים אשר תפקידם לתת לעור חיוניות, ברק ומראה טוב יותר. גם אם התכשיר עדיין בתוקף, הרי שאחרי מספר רב של חודשים מיום הייצור, החומרים הויטאליים שהיו בו נעלמו ואינם. מיותר לציין שגם אם תכשיר אינו מקולקל ואינו מזיק הרי שגם לא יועיל ולא יעשה את העבודה שנרצה אם הוא מחכה על המדף שנה או יותר.

אין לנו כל אפשרות לדעת כמה זמן עבר מרגע יצירת המוצר ועד ורכישתו ע"י הצרכן הסופי(=אנחנו).

מוצרים אשר נמצאים אצל קוסמטיקאיות על המדף נרכשים לרוב בכמויות קטנות ומגיעים ישירות מן היצרנים אחת לכמה ימים! אין כל ספק שמדובר בתכשירים שהם טריים יותר ואקטיביים יותר.


3.עלות התכשירים

מחירי תכשירי הטיפוח כוללים בתוכם את התכשיר עצמו, את עלויות של האריזה בהתאם ואת עלויות השיווק והפרסום של המוצר.

תכשירים המוצעים לכם במכוני יופי ואצל קוסמטיקאיות אינם מגלמים בעלותם הוצאות של שיווק ופרסום.

אריזותיהם לרוב פשוטות ולכן עלותם נמוכה למרות איכות גבוהה- ככל שהאריזה מפוארת יותר כך גם המחיר "מפואר" בהתאם.

לרכישת תכשירי טיפוח לעור הפנים- קרם פנים , תכשירים לניקוי העור,סרום לפנים, פילינג ביתי לפנים, קרם הגנה לפנים, לא כדאי ללכת שולל אחרי פרסומות מבטיחות (שהצרכן מממן) אלא כדאי לפנות למומחים - למכוני יופי ולקוסמטיקאיות.

בחבילה אחת תקבלו תכשירים איכותיים, טריים, מקצועיים שיתאימו באופן מושלם לעורכן.



מיטל ליפשיץ, קוסמטיקאית ביולוגית, בעלת בריזה שופ חנות קוסמטיקה ברשת למוצרי טיפוח מובילים.

טלפון: 073-2100802
מייל: [email protected]





תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד