כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

צמיגי מטלון – שירות אמין, איכותי ברמת VIP

צמיגי הרכב הם החלק החשוב ביותר ברכב. גם מכיוון שהם אלה שאחראים לנסיעה השקטה והנוחה אבל עוד יותר מכיוון שהם אביזר הבטיחות ששומר על אחיזת המכונית שלכם בכביש ועל בטחונכם. בדיוק לכן, חשוב להקפיד על תחזוקה נכונה ועל איכות הצמיגים • הכירו את "צמיגי מטלון" - עם שירות אמין ואיכותי

צמיגי מטלון – שירות אמין, איכותי ברמת VIP

צמיגי הרכב הם החלק החשוב ביותר ברכב. גם מכיוון שהם אלה שאחראים לנסיעה השקטה והנוחה אבל עוד יותר מכיוון שהם אביזר הבטיחות ששומר על אחיזת המכונית שלכם בכביש ועל בטחונכם. בדיוק לכן, חשוב להקפיד על תחזוקה נכונה ועל איכות הצמיגים.

צמיגי מטלון, חברה ותיקה מאוד הפועלת ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה, מעניקה ללקוחות שירותים שונים הקשורים לצמיגי הרכב ולג'אנטים שעליהם הם מורכבים. כל זאת, תוך אמינות רבה ומבלי שנעשה ניסיון 'לעקוץ' את הלקוח כפי שקורה לא מעט בפנצ'ריות. ועל כך יעידו לקוחותיה הרבים שאת דברי חלקם עוד תוכלו לקרוא בהמשך.

צמיגי מטלון מעניקה שירות VIP לקציני בטיחות בתעבורה של חברות בעלות צי רכבים גדול. החברה מטפלת בכל כלי הרכב שבצי ברמת שירות גבוהה, בזמן מינימלי ובמחירים אטרקטיביים ללא הפתעות. רכבי חברה שנמצאים עם צמיגי מטלון בהסדר מקבלים שירות בפריסה ארצית ויכולים לקבל שירות בצמיגיות שבהסדר מקרית שמונה ועד אילת. באופן הזה, יכולים קציני הבטיחות ועובדים בעלי רכב חברה לתקן את הצמיגים ברכביהם בכל הארץ ולא רק בפתח תקווה.

חברת צמיגי מטלון נוסדה בידי דני לוי, בעל מוניטין של מעל ל-30 שנה בתחום הצמיגים בישראל. אנשי ענף הצמיגים מכירים ומעריכים את דני לוי על מקצועיות העבודה שלו, על הידע הנרחב שלו בחוקי התעבורה ובתקנות ומעל לכל – על האמינות שלו במתן השירות ללקוח.

אלפי צמיגים במלאי וקשר לכל יבואני הצמיגים

בצמיגי מטלון תוכלו למצוא מגוון גדול מאוד של כל סוגי הצמיגים המשווקים בישראל. צמיגים בכל גודל ועבור כל רכב. לכל צמיג ולכל חברה איכויות ייחודיות ותכונות המאפיינות אותו. המומחים שלהם יסייעו לכם להתאים את הצמיג לתקציב שלכם ולצרכי הנהיגה המתאימים בדיוק לכם ולכלי הרכב שבו אתם נוהגים.

כמובן, בכל מקרה שבו נעשית החלפת צמיג ברכב מקפידים אנשי החברה לבצע איזון גלגלים, על מנת לוודא שהגלגל מאוזן ונוסע ישר. אחרת, תרגישו במהלך הנהיגה רעידות הנגרמות מנטיית הרכב לצד מסויים והצמיג החדש שלכם יתבלה במהירות רבה. חברת צמיגי מטלון נמצאת בקשרי עבודה עם כל יבואני הצמיגים בישראל ויש לנו במלאי אלפי צמיגים הממתינים להתקנה – צמיגים במידות הסטנדרטיות, וגם צמיגים במידות ייחודיות. במידת הצורך – עושים אנשי צמיגי מטלון גם ייבוא אישי של צמיגים.

תיקון ג'אנטים ממוחשב ומדויק

גלגלי הרכב אינם מסתכמים רק בצמיגים. הצמיגים יושבים על החישוקים, הג'אנטים. צמיגי מטלון מוכרת ג'אנטים חדשים מברזל או ממגנזיום, ומתמחה בתיקון ג'אנטים הכולל יישור וצביעה ברמת דיוק גבוהה מאוד. מי שמעוניין בג'אנטים טובים 'יד שניה' יכול למצוא גם אותם במוסך שבפתח תקווה.

תיקון ויישור הג'אנטים נעשה באמצעות מכונה ממוחשבת המיישרת את החישוק תוך שימוש בבוכנה הידראולית. תיקון שכזה עשוי לפטור אתכם מן הצורך להחליף את הג'אנטים גם אם הם התעקמו במידת מה. טיפ קטן שיכול לחסוך לכם הרבה כסף: בדקו את הג'אנט – האם ניתן לשקם ולשפץ אותו – עוד לפני שתחליטו על קניית ג'אנט חדש.

שירות מלא לחיישני לחץ אוויר בגלגלים

חברת צמיגי מטלון מובילה בישראל במתן שירות מלא לחיישני לחץ אוויר המאפשרים לדעת האם לחץ האוויר בגלגלים מגיע לרמה נמוכה מדי. החברה נחשבת למובילה בארץ בטיפול במערכות TPMS המותקנות בכל המכוניות מן הדגמים החדשים.

עובדי צמיגי מטלון עברו הכשרות והדרכה מקצועית בתחום ומטפלים באופן מקצועי וברמה גבוהה בחיישני לחץ האוויר. במקום ניתן לתקן חיישנים תקולים, לקנות חיישנים חדשים ולשחזר חיישנים במקרה הצורך.

שירותי חילוץ למכוניות עם פנצ'ר

כחלק מן השירות לתושבי אזור פתח תקווה, קרית אונו והאזור מעניקים אנשי צמיגי מטלון שירותי חילוץ לכלי רכב שנתקעו עם פנצ'ר ברדיוס קרוב אל המוסך. צוות של המוסך יגיע אליך לרכב, יחלץ אתכם ויביא את הרכב לתיקון הצמיג במוסך. השירות תלוי במידת הפניות של אנשי החברה ותוך רצון להעניק לכל אחד מהלקוחות את השירות המיטבי.

לחילוץ מיידי צלצלו: 03-9222053

יהללך זר ולא פיך

אין הוכחה לשירות טוב ואמין כמו המלצות של לקוחות ותיקים שחוזרים אל המוסך פעם אחר פעם:
אופיר אביטל, מפקח צמיגים ארצי של חברת אלבר: אני מפקח על כמות די גדולה של צמיגיות ופרונטיות בכל רחבי הארץ. לצערי הרב, רוב המקומות לא מקצועיים ולא אמינים. אני יכול לומר לכם שהטובים נספרים על יד אחת ופה אני יכול לומר בפה מלא שצמיגי מטלון בפתח תקווה זו צמיגיה אמינה ומקצועית. אני שמח שאני עובד עמה. כל חוות דעת אני מקבל בעיניים עצומות. יושר ואמינות לא מקבלים בסופר. תודה על הזכות להיות מטופל בידיכם. אנחנו בטוחים.

יוסי ברוך: "כמי שמשתתף בפעילות מוטורית ונזקק לתחלופת צמיגים הן חדשים (פעם בשלושה חודשים – לכל אחד מהרכבים) וצמיגים משומשים לצורך פעילות דריפטים, יכול רק לומר שאין כמו המקום של דני. השרות שלו ושל צוות העובדים, הרצון לעזור, הזמינות שלהם, המחירים התחרותיים. כל זה מאפשר לי להיות רגוע בגזרת הצמיגים. כל מי שרק יפנה לדני יקבל מענה ובנוסף לטיפול המקצועי יקבל בונוס – חיוך שלו שיגרום לך לחייך".

אלעד הדר: "פניתי לבית העסק להחליף צמיגים באוטו שלי ויש לי מידה קשה להשגה באינפיניטי ספורט שלי. הייתי גם בטוח שישחילו לי מחיר והאמת, נתנו מחיר יותר טוב מהאחרים. קיבלו אותי בשעה שאמרו ולא המתנתי יותר מ-20 דקות עד שהאוטו היה מוכן".

לפרטים>>
צמיגי מטלון רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד