כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

צפו: שלושה חיילים נכנסו לזכרון משה, וחולצו על ידי המשטרה

בצל המחאה החריפה נגד הגיוס וההפגנות שהתקיימו אמש בירושלים - נכנסו הבוקר שלושה חיילים במדים לשטיבלא'ך "זכרון משה" במאה שערים, ונתקלו במחאה חריפה מצד קיצונים • המשטרה דהרה למקום כדי לחלצם. צפו בוידאו

שטיבלאך זכרון משה הבוקר
שטיבלאך זכרון משה הבוקר

שלושה חיילים שהגיעו להתפלל בשטיבלא'ך בבית הכנסת "זיכרון משה" בירושלים, הותקפו מילולית על ידי קיצונים שמחו בהם, וחולצו על ידי המשטרה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מחוץ לבית הכנסת התקהלו כעשרה קיצונים שצעקו "חרדקים החוצה" לעבר החיילים, וכוחות משטרה הוזעקו למקום מחשש שיפגעו בחיילים. לעשרת המוחים הצטרפו עשרות סקרנים נוספים מהסביבה.

ניידות המשטרה שהגיעו בבהילות ליוו את החיילים אל מחוץ לבית הכנסת. לאחר מכן נרגעו הרוחות, והכל בא על מקומו בשלום.

יש לציין כי כפי שדווח כמה פעמים ב'בחדרי חרדים', לא מדובר במקרה ראשון או בודד. מקרים דומים אירעו באותו בית כנסת וכן בבתי כנסת נוספים בירושלים ובבית שמש, אולם בדרך כלל הדברים מסתיימים במחאה מילולית בלבד.

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן הגיב ל'בחדרי חרדים': "אני רואה בחומרה רבה את המשך הפגיעה בחיילי צה"ל.מי שעושה זאת בשם התורה ידע שזאת אינה דרכה של תורה. אני מקווה שהחיילים יגישו תלונה למשטרה כדי שנוכל לעקוב אחריה. אני ממשיך לסייע לחיילי צה"ל החרדים ופועל יחד עם חברי הועדה המשותפת להעמיד את המסיתים לדין".

נזכיר כי בחודש האחרון דיווחה משטרת ישראל כי אדם שהטריד את סגן השר בן נעצר בעקבות פעילותו למען החיילים החרדים,נעצר והוא לבית המשפט בגין הטרדה.

בתוך כך, אמש נערכה הפגנה בסמיכות לשכונה, בכיכר השבת. במשך כשעתיים הפגינו קיצונים במקום על המשך גיוס חרדים לשורות צה"ל. הסיבה בגינה יצאו אמש המוחים להפגין היא בחורה חרדית תושבת אשדוד, שעל פי המפגינים נעצרה על ידי המשטרה הצבאית.





זכרון משה חרדקים החוצה גזירת הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד