כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

רוצים לצעוד במודיעין עילית? סעו לרמת גן

מאות צעדות מתקיימות היום בישראל לציון יום ההליכה העולמי, אך בעוד תושבי בני ברק מוזמנים להקיף את פרדס כץ, תושבי מודיעין עילית צריכים לנסוע לרמת גן

אילוסטרציה: סבי ברנס, פלאש 90
אילוסטרציה: סבי ברנס, פלאש 90 צילום: סבי ברנס, פלאש 90

היום מציין משרד התרבות והספורט את יום ההליכה העולמי ברחבי ישראל, במטרה להעלות את מודעות האוכלוסיה לחשיבות ביצוע פעילות גופנית קבועה של 150 דקות בשבוע כפי שממליץ ארגון הבריאות העולמי.

פעילות השיא תהיה השתתפות בצעדות שיתקיימו בכ-180 רשויות, כולל ברשויות החרדיות, והפעילויות יכללו מסלולי צעידה בני 2-5 ק"מ.

אבל שימו לב, בשונה מכל הערים, תושבי מודיעין עילית המעוניינים להשתתף בצעדה, יאלצו לעלות על אוטובוס לרמת גן. על פי הפרטים באתר משרד התרבות, הצעדה המיועדת לתושבי העיר החרדית תתקיים בפארק רמת גן.

ואם אתם תושבי בני ברק, יש לכם שלוש אפשרויות להצטרפות לצעדה הבריאותית: הפארק הלאומי, הליכה מסביב לשכונת פרדס כץ או הליכה מבני ברק לכיוון קניון איילון ומשם לפארק הירקון.

לא ברור מדוע תושבי מודיעין עילית לא נקראו לעשות את הליכתם בפארק הענק הממוקם בכניסה לעיר או לחילופין ברחובות עצמם, מסתבר שמשרד התרבות לא רצה להתחיל עם הרבנים המקומיים או שידע מלכתחילה שאף תושב העיר לא יצטרף לצעדה.
מודיעין עילית רמת גן צעדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד