כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מפקד המשטרה האנגלי על החרדים: "זה היה מדהים" • צפו

מפקד המשטרה בגולדרס גרין לא האמין למראה עיניו כשסופר מרקט בבעלות יהודית נשרף. זה מה שהוא אמר בראיון לכלי תקשורת מקומי • צפו

מפקד המשטרה האנגלי על החרדים: "זה היה מדהים" • צפו



מפקד המשטרה בגולדרס גרין לא האמין למראה עיניו כשסופר מרקט בבעלות יהודית נשרף.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בשריפה שפרצה בתחילת השבוע נשרף סופר מרקט גדול בבעלות חרדית בשכונת גולדרס גרין שבלונדון.



הסופר ששוכן מתחת לבלוג דירות גדול, נשרף עד היסוד כתוצאה משריפה שפרצה עקב קצר חשמלי באחד מהמקררים שמוצבים בחלק האחורי של החנות.

השריפה התפשטה במהירות לעבר הדירות שמעל הסופר, כבאים חילצו ילדים ונשים דרך החלונות עם סולם, מספר אנשים נזקקו לטיפול רפואי עקב שאיפת עשן, בחסדי שמים לא היו נפגעים בנפש.



בבנין הדירות התגוררו יהודים חרדים יחד עם משפחות לא יהודיות, וכשפרצה השריפה פינו את כל הבנין מהדיירים, הבנין עצמו נהרס לגמרי על ידי העירייה מאחר והמקום היה בחזקת סכנת התמוטטות.

חברת הנדל"ן Easy Lettings Ltd London שנמצאת בבעלות חרדית, בניהולם של שאול אדלר ויוסי ליפשיץ, ומתמחה בתחזוקה של בניני מגורים, בכל הנוגע להשכרת הדירות ולבטיחותם של הדיירים ואחראית על גביית שכר הדירה לא בזבזה זמן, ודאגה מיד בבוקר השריפה למקום חלופי לכלל הדיירים שדירתם נשרפה, החברה דאגה ליהודים ולשאינם יהודים באותה מידה, מעדויות של מספר תושבים לא יהודיים עולה שהחברה החרדית דאגה להם בצורה שהם בעצמם לא האמינו, בפוסטים ברשתות חברתיות הם הודו לקהילה החרדית שהתגייסה למענם ללא שהיו חייבים.

בנוסף קידוש השם עצום נגרם כתוצאה ממספר אנשים טובים שארגנו תרומות של ביגוד ואוכל למשפחות שנותרו בחוסר כל, התרומות הגיעו לכלל המשפחות שדירתם נשרפה, ללא הבדל דת וגזע.

מפקד המשטרה המקומית לא נשאר אדיש לסיפור, ובראיון לכלי התקשורת מקומי סיפר, "לא האמנתי איך החרדים עזרו לכולם, זה משהו שלא ראיתי מעולם, ואני כבר במשטרה הרבה שנים".








לונדון שריפה מפקד אנגליה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד