כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

איקאה שלחה מעצבים לקבל השראה ממאדים

החברה חשפה כי שלחה צוות של מעצבים לבלות שלושה ימים בתחנת מחקר ביוטה, המדמה חיים על כוכב מאדים. "רוצה לראות כיצד סביבת מגורים במאדים יכולה להפוך לביתית"

  • כ"ד סיון התשע"ז
צילום: pixabay
צילום: pixabay



בכנס השנתי האחרון של איקאה, המציינת מדי שנה את יום העיצוב הדמוקרטי, החברה חשפה את שיתופי הפעולה והחידושים האחרונים שלה – התמקדות בבני דור המילניום ובמסעות לחלל. איקאה חשפה כי שלחה משלחת של מעצבים לחיות בסימולטור של מאדים שנמצאה ביוטה, ארה"ב, לאחר ששמעה כי נאס"א וקבוצת סטודנטים שוודים לעיצוב תעשייתי עובדים על תכנון של מה שיידרש לשהות בת שלוש שנים במשימה במאדים – ביקשה להצטרף להכנות.

באתר החברה נכתב כי "צוות איקאה רוצה לראות כיצד סביבת מגורים במאדים יכולה להפוך לביתית. כדי להתמודד עם האתגר, הצוות ישהה שלושה ימים בתחנת המחקר 'מארס דזרט' - אזור המדמה סביבה של חללית. אסטרונאוטים אמיתיים שהו בתחנה הזו עד שלוש שנים כדי להתכונן לדבר האמיתי. יחד עם קונסטנס אדמס, מהנדס חלל, הם הולכים לעבור גרסה מקוצרת של תוכנית האימון למאדים".

"זה מטורף, זו חוויה כיפית. אנחנו לגמרי מבודדים מהעולם לשלושה ימים כדי לקבל טעימה ממה שאסטרונאוטים עושים במשך שלוש שנים. זה מזכיר את תחושת האומללות של לעשות קמפינג".
איקאה מאדים מעצבים יוטה סביבת מגורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד