כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

סוף טוב: ח"כ גואטה ינחת בישראל ויתאשפז

מזכ"ל סיעת ש"ס, שחש ברע אמש במהלך טיול בפראג ואושפז עקב כך בבית חולים, יוטס עוד היום (שישי) לישראל ויתאשפז בבית חולים בתל אביב

יגאל גואטה. צילום: פלאש 90
יגאל גואטה. צילום: פלאש 90



מזכ"ל סיעת ש"ס, ח״כ יגאל גואטה עדכן הבוקר (שישי) את יו"ר התנועה השר דרעי כי אושר לו לטוס לארץ. גואטה אושפז אמש בבית חולים בפראג, לאחר שחש ברע.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי גואטה ימריא בשעה 11:40 יחד עם הרופאה שהוטסה במיוחד מישראל אמש, ינחת בישראל בשעה 16:00. ויתאשפז בביה״ח איכילוב בתל אביב להמשך מעקב והשגחה.

דאגה רבה אחזה בקרב אנשי ש"ס, עת הגיעה אמש (ה'), הידיעה על אשפוזו של הח"כ הנמרץ בבית חולים, במהלך שהותו בפראג. ל"בחדרי חרדים" נודע כי מיד לאחר התמוטטותו, גואטה הועבר לבית חולים קרוב אולם לאחר התייעצות עם רופאים מישראל ועם הרב אלימלך פירר - פעל שר הפנים אריה דרעי מול הקונסוליה הישראלית בפראג, וגואטה הועבר לבית חולים ממשלתי ומקצועי יותר.

מקורבו של גואטה אמר אמש בשיחה עם "בחדרי חרדים" כי "לא נשקפת ליגאל סכנת חיים. הוא צריך עוד מספר ימים של מנוחה - שיחזירו אותו למצבו הרפואי הרגיל. העברנו אותו היום לבית חולים ממשלתי ובעזרת ה' - מצבו רק ילך וישתפר".

"חשוב להדגיש", הוא מוסיף "מי שדאג בכל הימים האחרונים למצבו של יגאל הוא שר הפנים אריה דרעי, שעשה הכל שהוא יקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר וכאמור היום לאשפזו בבית חולים טוב יותר".

בתוך כך, יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין שוחח עם גילה, אשתו של ח״כ יגאל גואטה הנמצאת ליד מיטתו בפראג. אדלשטיין התעדכן במצבו של ח״כ גואטה ואמר לרעייתו כי רופא הכנסת וקצין הכנסת עומדים לרשותם ככל שיידרשו.

יו״ר הכנסת ולשכתו היו בקשר צמוד במהלך יום האתמול עם הגורמים הרלוונטיים בכנסת. לבקשת אדלשטיין, מחלקת קשרי חוץ של הכנסת היתה בקשר עם שגרירות ישראל בפראג שסייעה ועודנה מסייעת לח״כ גואטה ורעייתו.

כאמור, הסאגה תגיע היום לסיומה, עם נחיתתו בנתב"ג והבאתו לאישפוז בבית חולים בישראל. רפואה שלימה.
יגאל גואטה פראג בית חולים אשפוז טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד