כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

יצחק תשובה מקים בירושלים 134 יחידות דיור

חברת 'אלעד ישראל מגורים', בבעלות איש העסקים יצחק תשובה, החלה בבניית הבניין הראשון, מתוך שניים, בן 67 דירות בשכונת בית וגן בירושלים • עד כה נמכרו בפרויקט מעל ל-30 דירות

יצחק תשובה מקים בירושלים 134 יחידות דיור



חברת 'אלעד ישראל מגורים', בבעלות איש העסקים יצחק תשובה, החלה בבניית הבניין הראשון בן 67 דירות בפרויקט מגורים בבית וגן בירושלים.

בפרויקט 'אלעד ישראל - בית וגן' מתוכננים 2 בניינים בני 18 קומות, בהם דירות 3, 4, 5 חדרים ופנטהאוסים, על שטח של 5.2 דונם, וכן שטחים ציבוריים בשטח של כ 7 דונם שיכללו פארק ירוק ומתקני משחקים לילדים. עד כה נמכרו בפרויקט מעל ל 30 דירות. המעליות בבניינים קיבלו את ההכשר הרבני המחמיר ביותר, בכדי להתאים לצרכי הציבור הדתי.

הפרויקט ממוקם בשכונת בית וגן בירושלים, במפגש רחובות זנגביל ותורה ועבודה, וצופה על יער ירושלים. כמו כן הוא סמוך לתוואי הרכבת הקלה ומאופיין בנגישות גבוהה לצירים המרכזיים וליציאה מהעיר.

שכונת בית וגן גובלת עם השכונות רמת בית הכרם, רמת שרת, גבעת מרדכי וקרית היובל. התחנה הראשונה הסמוכה של הרכבת הקלה שתתחיל בקרוב לפעול בעיר, תאפשר לתושבי השכונה הגעה מהירה ונוחה למרכז העיר ולעיר העתיקה.

השכונה, מאופיינת באוכלוסיה דתית במצב סוציו-אקונומי גבוה מזרמים שונים של היהדות- חרדי, דתי לאומי, וכן קהילות דתיות מצרפת, בלגיה וארה"ב. בשכונה מצוי ריכוז גדול של מוסדות חינוך דתיים ובתי כנסת. אדמו"רים רבים קבעו בשכונת בית וגן את משכנם.

כיום משלימה 'אלעד ישראל מגורים' בנייה של פרויקטים בהיקף של אלפי דירות ברחבי הארץ, בהן דירות לזוגות צעירים ומשפחות, דירות יוקרה ועוד. בין הפרויקטים המובילים של החברה: 'צמרת דנקנר' בתל אביב, 'אלעד ישראל-בית וגן' בירושלים, 'דנקנר על הים' ו'דנקנר בשרון' בנתניה, 'נס ציונה Valley , לב הסביונים בפתח תקווה בשותפות עם אפריקה ישראל ו'דנקנר באזור'. בקרוב עתידה לבנות החברה פרויקטים נוספים בראשל"צ ובתל אביב, בסמוך לשוק בצלאל, בשכ' בבלי, ובסמוך לפארק דרום בת"א, זאת בהתאם לתוכניתה האסטרטגית של החברה, לפתח שכונות מגורים בפרויקטים ייחודיים באזור ת"א.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד