כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

לקראת הקיץ: חצאית ה'מקסי' חוזרת

לקראת הקיץ הקרוב מתמלאות חנויות האופנה בשלל חצאיות במבחר אורכים, צבעים וסגנונות • כך תתאימי לחצאית את שאר פריטי הלבוש • לאורית לבה צרור טיפים מעניינים

לקראת הקיץ: חצאית ה'מקסי' חוזרת



כשהיינו ילדות, תפרנו בשיעורי מלאכה חצאיות פעמון, קלוש ועפרון.

אם חשבנו שהחצאיות הללו חלפו-עברו מן העולם, הסטייליסטית אורית לבה מספרת כי טעות בידינו. לדעתה, "אין כמו ללבוש חצאית קלילה ליום קיץ ישראלי. הבד אוורירי וקל, המראה רך ונשי, ובעצם הרי מדובר בפריט לבוש השמור רק לנו הנשים".

כמו תמיד, אורית מקפידה לסייר בחנויות השונות ולעקוב אחרי הטרנדים המובילים. "הקיץ", היא מספרת, "יהיה נחמד לפגוש המון סגנונות ומבחר רב של חצאיות, מבחר של אורכים, צבעים וסגנונות".

היא מתארת את החידושים אותם מצאה.

"חצאית המקסי נכנסה העונה בדלת קדמית לזירת החצאיות כחלק מהשפעת סגנון שנות ה-70. רוב חצאיות המקסי שתפגשו בחניות האופנה, עשויות מבדי וואל רכים, בדי פשתן, ויסקוזה וטריקו דק.הצבעונית השולטת היא או צבעוניות חלקה של לבן, אופוויט, ורוד ניד, חום פשתן בהיר, כחול ומעט שחור ואפור בהיר. בנוסף, תפגשו חצאיות מקסי פרחוניות או מנוקדות בשחור לבן, כחול לבן ועוד.

"חצאית הקלוש, (הפעמון) הנמצאת אצלנו כגזרה מרכזית עוד מעונת החורף, מככבת העונה בהדפסי פרחים, צבעוניות מתוקה של ורודים, ירוקים, כחולים והמון לבן.

"גם החצאיות הקלאסיות, הישרות (העיפרון) נמצאות פה ושם על קולבים בחניות עשיות מבדי כותנה, ג'רסי ודריל. חצאית בסגנון זה נותנת את הסגנון המחויט והמסודר.

"כפי שאתן מבינות, יש בכל מכל כל. זו שאלה של שילובים. ואכן תוכלו להתלבש בכל פעם בסגנון שונה, לא להתקבע על אותו סגנון לאורך זמן, וטוב שכך כי מה טוב יותר לסגנן לעצמנו בכל פעם הופעת לבוש מעניינת?".

לאורית כמה תובנות בקשר לשילובים השונים.

"כאשר אתן לובשות חצאית בסגנון קלאסי, אם השילוב הוא תוספת של ג'קט מחויט, המראה המתקבל הוא כבד, שמרני ומשעמם. ברגע שתתאימי לה ז'קט צעיר, כל הסגנון משתנה ברגע לצעיר יותר, מעניין ואחר.

"סריג זרוק ורפוי מעל לחצאית שמרנית, וכל המראה משתנה ברגע לכיוון עכשווי, עדכני ומיוחד.

"ככל שהסגנון הכללי מורכב יותר מבחינת הצרופים אותם בחרתן ופחות בנאלי וצפוי מראש, הסטיילינג יהיה מעניין יותר, שונה ומעז".

אורית מציעה. "ערבבי סגנונות, ארוך עם קצר, מחויט עם זרוק יומיומי, שקוף עם אטום וכמובן האביזרים והנעליים המשלימים כל הופעה בגדר חובה.

"לכל מערכת לבוש שתבחרו ללבוש, מחר, מחרתיים ואין זה משנה לאן, זכרו תמיד את הבדים והגזרות הנכונים למבנה גופכם. בין אם החצאית נראית מדהים בחנות או בקטלוג, הכי חשוב איך היא תראה עליכן. איך לדעת לשלב אותה עם יתר הפריטים מהארון? איך ליצור סגנון חדש בכל פעם עם אותה חצאית? ואיך לשלב אביזרים וכמה?.

"כל הטיפים, השילובים ובניית הופעות לבוש חדשות, זהו בעצם הסטיילינג, עיצוב ההופעה והאלתור בכל פעם מחדש".

וכמו תמיד, אורית תשמח ללוות כל אחת מכן ליום סטיילינג אישי, "יום בו נחווה יחד כיצד בונים הופעות לבוש חדשות, מה מתאים מבחינת גזרות בהתייחס למבנה הגוף. כיצד "לצאת מהקופסא" של השחור כצבע הנצחי".

יום כיף של סטיילינג אישי כרעיון מקסים למתנת יום הולדת, ערבי חברה וימי הולדת. אפשרות נוספת לבחירה, הצצה לארון הבגדים שלכם (באזורי המרכז) לנפות פריטים, לשדרג מלתחות ע"י תיקונים קלים וליצור הופעות לבוש חדשות ע"י רעיונות חדשים של סטיילינג חדש.

שת"פ עם מעצבים, יצרנים ויבואני אופנה בתחום הקניינות, יעוץ בבחירת הדגמים ותוספות נלוות,הדרכת מוכרות ומכירות אופנה תוך כדי סטיילינג ללקוחות.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד