כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

ב"ב: משאית עם מנוף התנגשה בגשר רמת אלחנן שקרס על כביש 4

קרס גשר רמת אלחנן, בין בני ברק לגבעת שמואל - העובר מעל כביש 4 הסואן. משאית נלכדה מתחת להריסות. הנהג נלכד ונמצא ללא רוח חיים. כוחות משטרה גדולים במקום. הכביש נסגר לשני הכיוונים. צפו בתיעוד מהזירה מתעדכן

צילום: דוברות הצלה
צילום: דוברות הצלה



גשר רמת אלחנן, הממוקם מכל כביש 4 (גהה) ומשמש הולכי רגל לחצייה ולמעבר בין בני ברק לגבעת שמואל קרס על משאית. נהג המשאית נלכד ונפצע קשה. עדיין לא ידוע האם במשאית נוסע נוסף.

נסיבות האירוע מתבררות כעת ואפשר כי מדובר בהתנגשות של מנוף המורכב על המשאית בקורות גשר הבטון. כוחות משטרה במקום וצפויים עומסי תנועה במקום ובסביבתו. ציבור הנהגים מתבקש שלא להגיע לאזור.

התאונה הקשה אירעה זמן קצר לפני השעה שמונה בערב, זמן עמוס בציר, הנחשב לאחד המרכזיים במדינה. בדרך נס רק המשאית נפגעה. הגשר נפל רק על מקטע אחד של הכביש, ולא לכל אורכו, כך שרכבים שנסעו בכיוון השני, מצפון לדרום, לא נפגעו.


צילום: פסגת המעודכנים

דובר המשטרה מודיע כי בעקבות קריסת הגשר, נסגר לתנועה לשני הכיוונים כביש 4 בקטע שבין מחלף מסובים למחלף אלוף שדה. הנהגים מתבקשים להשתמש בדרכים חלופיות.

סגירת הכביש לשני הכיוונים היא בשל פעולות החילוץ הסבוכות של הנהג, ואולי נוסע נוסף במשאית. כדי לחלצם יש להביא למקום מנוף שיש ביכולתו הרמת מטען במשקל מאות טונות. אפשר להעריך כי הכביש יישאר חסום שעות ארוכות.









קריסה גשר משאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד