כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

חזר מבניית הגלריה בישיבה ונפצע קשה

אליהו פרטיג, בחור ישיבה מבית שמש, העוסק בשעות הפנאי בבניית 'פרנצ'עס' וגלריות, שב הבוקר מבניית הגלריות בישיבת פוניבז' ונפצע קשה מאוד בתאונת דרכים בכביש מספר 1 • הציבור נקרא להתפלל לרפואת אליהו בן גיטל

זירת התאונה
זירת התאונה

 


אליהו פרטיג, בחור ישיבה מבית שמש, העוסק בשעות הפנאי בבניית 'פרנצ'עס' וגלריות, נפצע קשה מאוד בתאונת דרכים.

מדובר בתאונה שאירעה הבוקר (חמישי) בסמוך לשעה 6:00 בכביש מספר 1 ממחלף לוד לכיוון ירושלים. אליהו, החליק עם האופנוע על הכביש ופונה על ידי אמבולנס מגן דוד אדום במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים.

מהמרכז הרפואי תל השומר נמסר הערב ל'בחדרי חרדים' כי מצבו של הפצוע מוגדר קשה אך יציב.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי פרטיג נפצע כשחזר לביתו, לאחר שעסק במהלך הלילה בבניית הגלריות בישיבת פוניבז' בבני ברק לקראת הימים הנוראים.

שמואל פרטיג, אחיו של אליהו אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "מהמידע שהגיע אלינו, אליהו חזר עם הקטנוע שלו הביתה לאחר שעבד כל הלילה בישיבת פוניבז'. בשעה 6:00 בבוקר התקבלה קריאה במד"א על רוכב אופנוע שמוטל בצידי הדרך בכביש מספר 1".

"היום בשעה 9 בבוקר זיהו את הפצוע כאחי, וקיבלנו הודעה שהוא בבית חולים. כרגע הוא נמצא במחלקת טיפול נמרץ מחוסר הכרה, מורדם ומונשם כשהוא נאבק על חייו, צריכים הרבה תפילות אליהו הגיע לבית חולים מפורק לחלקים" אומר האח. לדבריו "אין לנו עדיין מושג האם מדובר בתאונה עצמית או בתאונת פגע וברח".

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו של אליהו בן גיטל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

 












אליהו פרטיג פוניבז תאונת אופנוע גלריה תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד