כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

צפו • נהרי ביקש מהח"כים סליחה: "הפרעתי לכם בחופשה"

בעיצומה של הפגרה: הכנסת התכנסה היום כדי להכריז על מינויו של נהרי לתפקיד סגן שר, בעקבות התפטרות גואטה • הישיבה ננעלה לאחר 8 דקות

צילום: Kobi Gideon / FLASH90
צילום: Kobi Gideon / FLASH90



באופן חריג, הכנסת התכנסה היום לישיבת פגרה קצרה שארכה 8 דקות, שבה נמסרה הודעה על מינוי חבר הכנסת משולם נהרי כסגן שר במשרד הפנים ובמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, זאת לאחר שהוא התפטר מתפקיד הסגנות בכדי לחזור לתפקיד ח"כ לאחר התפטרות יגאל גואטה.



בראשית דבריו אמר סגן השר נהרי כי "אני רוצה בהזדמנות זו לשלוח את תנחומיי למשפחות הנרצחים ואיחולי החלמה לפצוע מהפיגוע אמש".

נהרי הודה לח"כים הבודדים שהגיעו למשכן בעיצומה של הפגרה ואמר: "אני רוצה להודות לחברי סייעתי, ליו"ר השר ואת ידידינו חיליק בר שעשו מאמץ ובאו היום בפגרה, ותודה להם על כל המאמץ, ותודה לכל האנשים שזה הפריע להם בחופשה שלהם, אני מבקש את סליחתם".

כזכור, החוק הנורבגי קובע כי חבר כנסת שמונה לתפקיד שר או סגן שר, רשאי לפסיק את חברתו בכנסת - חברות שתתחדש אם חדל לכהן כשר או כסגן השר. לאחר התפטרותו של גואטה - התפטר סגן השר משולם נהרי מתפקידו בממשלה וחברותו בכנסת התחדשה.

כאמור, הבוקר הודיעה הממשלה על מינויו מחדש של נהרי לתפקיד סגן שר במשרד הפנים ובמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, תפקיד אותו מילא עד עתה.
משולם נהרי יגאל גואטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד