כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

נרצח בדקירות ערב יום הולדתו ה-70: ראובן שמרלינג הי"ד מאלקנה

בשעות הצהרים אותר ראובן שמרלינג הי"ד, תושב אלקנה כבן 70 - בעסק לפחמים הממוקם באזור תעשייה סמוך לכפר קאסם כשהוא מחוסר הכרה ודקור בגופו. מותו נקבע במקום • משפחתו: "בחג חל היום הולדתו ה-70. כל ילדיו ונכדיו הגיעו לחגוג עמו"

ראובן שמרלינג הי"ד
ראובן שמרלינג הי"ד



בשעות הצהרים בסמוך לשעה 13:00 אותר ראובן שמרלינג הי"ד - תושב אלקנה כבן 70 - בעסק לפחמים הממוקם באזור תעשייה סמוך לכפר קאסם כשהוא מחוסר הכרה ובגופו דקירות. צוותי מד"א קבעו את מותו. במשטרה פתחו בחקירת הרצח. נבדק חשד לפיו אחד מעובדיו הוא הרוצח.



"כשהגענו אנשים הובילו אותנו למבנה שם ראינו גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק ביצענו בדיקות רפואיות" סיפרה פאראמדיקית מד"א עדי מרציאנו. "הוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו במקום".

הכתב או הלר מדווח כי השב"כ נכנס לחקירת הרצח בכפר קאסם ומבצע פעולות חקירה במקום. טרם נקבע האם מדובר בפיגוע או בשילוב של מניע פלילי עם לאומני.

בני משפחתו סיפרו כי הוא נסע למפעל שלו בכפר קאסם ואמר שיחזור תוך שעה. כשלא חזר ולא ענה לטלפון, בנו נסע לשם ומצא אותו. בשבת הקרובה היו אמורים לחגוג לו 70 במלון. כל ארבעת ילדיו ותשעה עשר נכדיו הגיעו לחגוג בחג. ולרגל האירוע המתוכנן כבר הודפסו חולצות 'צעיר בן 70'".

הנרצח היה בן משפחתה של אסתר סלונים שמרלינג, אחותו של אליעזר דן סלונים הי"ד שנרצח עם כל משפחתו בפרעות תרפ"ט בחברון.

ממועצת אלקנה נמסר "בית אלקנה מודיע בצער ובתדהמה על הירצחו של חברנו ראובן שמרלינג הי"ד בידי מרצחים בני בליעל לפני כשעתיים בכפר קאסם ומשתתפים בצער המשפחה. המועצה והקהילה מלווה את המשפחה בשעות הקשות. כשיהיו פרטים נוספים לגבי מועד הלוויה נודיע".
כפר קאסם ראובן שמרלינג רצח אלקנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד