כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בארץ החיים: חני וינרוט ע"ה הלכה לעולמה

האישה שהתמודדה בגבורה עם המחלה וחיזקה אלפים רבים, השיבה הבוקר את נשמתה ליוצרה כשהיא מוקפת בבני משפחה וחברים המבכים מרה את לכתה

בארץ החיים: חני וינרוט ע"ה הלכה לעולמה



ברוך דיין האמת: בבית החולים שיבא בתל השומר נפטרה הבוקר (רביעי) האישה הצעירה מרת חני וינרוט ע"ה, שהתמודדה בגבורה עם המחלה הקשה במשך כעשר שנים והיא בת 34 בפטירתה.

חני וינרוט ע"ה נולדה בשכונת קריית הרצוג בני ברק, בכ"ב שבט תשמ"ג לאביה ר' משה פיגנבלט ולאמה מרת יפה.

בשלהי חודש אדר תשס"ג נישאה לבעלה עורך הדין דובי וינרוט, בנו של עורך הדין ופרקליט הצמרת יעקב וינרוט.

בגיל 24, בהיותה אמא לשלושה ילדים קטנים, גילו בגופה את המחלה הארורה, גידול סרטני מקומי שעלה חשש כי הוא יתפשט למקומות אחרים בגוף. היא עברה ניתוח להסרת הגידול ולא סיפרה דבר, אפילו לא לבני משפחתה ולחברותיה והחליטה להתמודד עם כך בשקט, לצד ההבנה כי לאחר הניתוח חייה יחזרו לשגרה מלאה. וכך היה, לאחר הניתוח שבה וינרוט לעיסוקיה.

שנה וחצי לאחר הניתוח הראשון. במהלך בדיקה גילו הרופאים כי הגידול שב בדיוק למקום שבו היה קודם לכן.

כל חייה עסקה בפסיכולוגיה. מאז נתגלתה אצלה המחלה בפעם השנייה, כתבה יומן התמודדות אופטימי שהפך לספר רב מכר 'בארץ החיים' וכן את הספר 'עולם הפוך ראיתי'.

תמיד סיפרה כי חולמת להאריך ימים, אך יחד עם זאת מקבלת את העובדות כי כל יום בחייה כאילו זה יומה האחרון.

חני העבירה הרצאות בתחום ועודדה את חברותיה המתמודדות עם המחלה הנוראה, בכך חיזקה אלפים באמונה וביטחון, היא כתבה ודיברה על ההתמודדות במדיה החרדית והכללית.

כפי שפורסם בעבר ב'בחדרי חרדים' כשהגשימה את חלומה ובעלה הוציא את הספר 'בארץ החיות' יחד עם הסופר חיים ולדר, כתבה: "בכל מקום שואלים אותי ״איך זה שאת לא נראית חולה? מאיפה הכוח? איך הילדים מתמודדים? מה החלק של בעלך בהתמודדות שלך?״ ואני מחייכת. איך מתחילים לענות על זה בכלל? גם מאה ועשרים שנה לא יספיקו לי כדי לספר. והאיש הזה שלצידי, רואה חשבון, כלכלן, משפטן, בשבילי הוא דובי. דובי שמספר סיפורים שמרתקים מבוגרים וילדים, דובי שעושה חיקויים עד שאני מבקשת שיפסיק כי כואבת לי הבטן מרוב צחוק, דובי שמיד מוצא איזה חז״ל לדבר חכמה שאני חושבת שהמצאתי".

לפני שבועיים שמצבה החמיר כתבה: "חבריי היקרים והאהובים, אני מודעת לדאגה לשלומי ומתחזקת מכמויות האהבה שנשלחות אלי בכל מדיה אפשרית. בימים אלו כשאני חלשה פיזית ונזקקת למנוחה רבה, אבקש להתחשב ולהימנע ממחוות מעיקות כמו ביקורי פתע. חשוב לי להגיד שאני קוראת כל מילה ומילה ושמחה בכל תמונה ותפילה שנשלחים אלי. אני אסירת תודה על האכפתיות ומתנצלת שלא מצליחה לענות אישית לכל אחד ואחת. בעזרת השם אחזיר בשמחות בלב שמח לכשאתחזק".

היא הותירה אחריה את בעלה דובי ושלושה ילדים.

מסע הלוויה בשעה 15:00 בצהריים בבית החיים סגולה בפתח תקוה שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.
חני וינרוט מחלה בארץ חיים עורך הדין יעקב וינרוט ברוך דיין האמת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד