כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

פינדרוס השיב אש: כשפיטרו את החרדים והסיתו נגדם - שתקתם

מ"מ רה"ע פינדרוס השיב אש על דבריו המשתלחים של יו"ר מרחב י-ם בהסתדרות שנחשפו אמש ב'בחדרי': "אל תתנו לנו מוסר. כולכם שתקתם כשאמרו שהחרדים פרזיטים שמביאים כסף. איפה העובדים החרדים ששלחו הביתה, איפה הם?" • צפו בתיעוד הבלעדי

פינדרוס השיב אש: כשפיטרו את החרדים והסיתו נגדם - שתקתם



סערה בעקבות חשיפת "בחדרי חרדים": בעיצומו של דיון בועדה המקומית לתכנון ובנייה - ועד העובדים של העירייה והעומד בראשו אביחי אברהם, התפרצו למקום ודרשו את הפסקת הדיונים בשל המשבר מול משרד האוצר. מ"מ ראש העיר חבר המועצה יצחק פינדרוס השיב להם אש והתייחס לדבריו החמורים נגד החרדים של דני בונפיל יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות.

כזכור, כפי שפורסם אמש ב"בחדרי חרדים" בונפיל השתלח בחרדים ואמר: "כשיש הפגנה אצל החרדים, עשרת אלפים - כולם כובעים שחורים ומטריות, איזה יופי. עוד לא ראיתי אתכם פה, שום דבר לא עשיתם מה שקשור אלינו. איפה החרדים? כשהם רוצים משהו - הם הולכים לממשלה ומביאים את כל הכסף. אני אומר לך; מנח"י חרדי הראשון שייסגר".

פינדרוס שהראה מנהיגות פנה ליו"ר ועדת העובדים בעירייה והטיח בו כי אם הוא דואג לעובדים - מדוע לעובדים החרדים הוא לא דואג, "עמדו פה מול ארבע מאות איש דיברו פה שטויות", התייחס פינדרוס לדברי בונפיל. פינדרוס המשיך להטיח באביחי אברהם: "פיטרו את כל מנהלי האגפים החרדים, איפה שטאובר?, שואלים איפה החרדים, איפה הוא?", זעק פינדרוס, "עמד פה דני בונפיל ושאל 'איפה החרדים', איפה העובדים החרדים ששלחו הביתה, איפה חצי אגף לחינוך חרדי ששלחו הביתה, איפה הם? אז אל תתנו לנו מוסר".

סגר"ע יוסי דייטש ניסה להרגיע את הרוחות ואמר: "יצחק, אל תכנס לזה, למה אתה נכנס לשם. אל תכנס לנושא הזה, ביקשתי ממך". אך פינדרוס המשיך למחות על דבריו הפוגעניים של בונפיל נגד החרדים: "אה, החרדים פרזיטים, שחורים שמביאים את הכסף. כולם שתקו שם!".

בעקבות המהומה, הועדה התפזרה והדיונים שהיו אמורים להתקיים בה - נדחו למועד לא ידוע. צפו בתיעוד הוידאו הבלעדי מהמהומה.

יצחק פינדרוס דני בונפיל חרדים ההסתדרות עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד