כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

וידאו וגלריה: ביקור תלמידי "הישיבה לצעירים מצויינים" אצל גדולי ישראל • צפו

תלמידי "הישיבה לצעירים מצויינים" מנתיבות בראשות הגאון רבי משה פרץ ביקרו אצל גדולי ישראל חכם שלום כהן והגר"מ צדקה צפו בתיעוד

וידאו וגלריה: ביקור תלמידי "הישיבה לצעירים מצויינים" אצל גדולי ישראל • צפו



שמה של "הישיבה לצעירים מצויינים" בנתיבות התפרסם בעולם הישיבות כישיבה מיוחדת במינה באיכות התלמידים, וכן ברמת לימודים גבוהה וביראת שמים טהורה. זאת הודות לקבלת תלמידים מובחרים וגם הרבה בזכות מסירות נפשם של ראש הישיבה וצוות הרמי"ם שמעצבים את אישיותם מכל הבחינות.



השבוע תלמידי הישיבה ביקרו אצל גדולי ישראל. בתחילה ביקרו בבית מדרשו של הגאון רבי משה צדקה ראש ישיבת "פורת יוסף" שמסר שיחה ברוח הימים האלו וכן דיבר על חיזוק התורה והאיסור להרפות מלימוד התורה, מאחר וזו הסיבה שעמלק בא להלחם עם ישראל משום ש"רפו ידיהם" מן התורה והסביר מדוע כתוב שרפו ידיהם ולא רפו פיהם שהרי בפה לומדים תורה ולא בידיים.

לאחר דבריו המחזקים והנפלאים בירך כל תלמיד ותלמיד בחמימות רבה ואיחל שיעלו מעלה במעלות התורה והיראה, לאחר מכן בירך את צוות הישיבה וראש הישיבה שיזכו להעמיד תלמידים הרבה באיכות ובכמות. משם פנו לבית העלמין סנהדריה בכדי להשתטח על קברו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל.

מתוך רוממות התפילה ולאחר תיאום מראש הגיעו לביתו של ראש הישיבה הגאון רבי שלום הכהן. הרב בחן את ידיעות התלמידים שעה ארוכה בפרק "שניים אוחזין" ומתוך התפעלות אמר שהוא רואה שהם מונחים בסוגיות ועדיים לגדולות.

על אף השעה המאוחרת ומתוך קורת רוח ושמחה, מסר הגר"ש שיחת חיזוק לתלמידים שיתמידו בתורה הקדושה ושינצלו את הזמן שהם בישיבה כדי להבין כל דבר על בוריו. בתוך דבריו דיבר הרב על החשיבות של צוות הישיבה שמלמדים את התלמידים במסירות רבה ועליהם נאמר "כאילו ילדו - כאילו עשאו". לקראת פרידה זכו התלמידים לקבל ממרן ברכה מיוחדת שיעלו מעלה בלימוד התורה והיראה.

לאחר מכן צוות הישיבה התייעצו על ענייני הישיבה והנהגתה העומדים על הפרק. לסיום, תלמידי הישיבה יחד עם צוות הרמי"ם וראש הישיבה ירדו לכותל המערבי בכדי להעתיר בתפילה כדי שיזכו להתעלות בלימוד התורה כשאיפתם האמיתית. מיותר לציין שנסיעה זו עשתה רושם גדול על התלמידים וביקור זה בוודאי יגרום להמשך עלייתם הרוחנית של הבחורים בישיבה.





















ישיבה לצעירים מצוינים חכם שלום כהן הרב משה פרץ הרב משה צדקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד