כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מה עשה ברקת בחגיגת העריקים של 'הפלג'?

אלפים מבני 'הפלג הירושלמי' השתתפו הערב בתהלוכת ענק ברחובות ירושלים לכבודם של עשרות העריקים. בשעות האחרונות הופצה ברשת תמונה של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת

ברקת. צילום: פלאש90
ברקת. צילום: פלאש90



מה עשה ברקת בהפגנת עריקי 'הפלג'? אלפים מבני 'הפלג הירושלמי' השתתפו הערב (שלישי) בתהלוכת ענק ברחובות ירושלים לכבודם של עשרות העריקים שנעצרו במהלך החודשים האחרונים.

בשעות האחרונות הופצה ברשת תמונה של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, בהפגנת העריקים, לצד נציגי סיעת 'בני תורה' חיים אפשטיין ויהושע פולק.

התמונה עוררה שיח רב ברשת, כאשר רבים תהו איך ראש העיר שמתמודד במפלגת 'הליכוד' תומך בתהלוכת 'הפלג הירושלמי' המעודדת פגיעה בחוק והשתמטות.

עינב בר כהן, חברת מועצת העיר ירושלים מטעם תנועת התעוררות אמרה: "‏לא יודעת מה עשה שם ברקת. אני כן יודעת שהפלג חוגג היום קבלת פנים מפוארת עם לימוזינות לעשרות עריקים. בשגרה הוא מפר את הסדר הציבורי פעם אחר פעם ומשבש את חייהם של אלפי ירושלמים. מצפה לראות התנצלות שלו לכל הפחות ובטח שלא תירוצים כמו ״עברתי שם במקרה".

אריה קינג חבר מועצת העיר ירושלים כתב בפייסבוק: "הערב התקיים מפגן תמיכה בעריקי צה"ל. ראו מי הגיע למפגן. כעת השאלה שנותרה פתוחה - האם  עיריית ירושלים מימנה את המפגן בחלקו או בשלמותו? בטוחני שלניר ברקת יש תשובות".

עוד כתב קינג: "דרך אגב/גילוי נאות - בתמונה עם ברקת, מופיעים שניים מידידיי, אך באירוע שכזה ואף בקרבתו, אין מה לקצין צה"ל (במילואים) לחפש. כעת יש לחכות לתגובה הצפויה של ברקת: "שהוא עבר במקרה באזור", כתב קינג בגיחוך.

ואכן, בסביבתו של ניר ברקת מבהירים הערב ל'בחדרי חרדים': "ברקת אינו משתתף בהפגנת הפלג הירושלמי הערב. ראש עבר ברכבו בקרבת מקום עצר לומר שלום לפולק ואפשטיין והמשיך בדרכו".





ניר ברקת הליכוד הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד