כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

עסקת נדל"ן היסטורית: הבית המיתולוגי של הרבי מבעלזא נמכר לערלוי

התרגשות רבה בימים אלה בקרב חסידי ואוהדי בית ערלוי, עם היוודע דבר עסקת הנדל"ן ההיסטורית - רכישת ביתו של קודש הקדשים מבעלזא על ידי רבם ומנהיגם • 'בחדרי חרדים' חושף לראשונה את דבר הרכישה ואת ההיסטוריה של הדירה האגדית

האדמו"ר רבי אהרן מבעלזא זיע"א  והרבי מערלוי על רק הבית שנמכר
האדמו"ר רבי אהרן מבעלזא זיע"א והרבי מערלוי על רק הבית שנמכר



היסטוריה בחסידות ערלוי: האדמו"ר מערלוי שהוכתר לפני למעלה משנתיים כממשיכו של אביו האדמו"ר זצ"ל בהנהגת החסידות, רכש את דירתו של האדמו"ר הקדוש רבי אהרן מבעלזא זיע"א בשכונת קטמון הירושלמית.

האדמו"ר מערלוי שהתגורר עד לפני כשבע שנים בלונדון, ועבר להתגורר בשנים האחרונות כדי לשהות סמוך לאביו הישיש, התגורר עד עתה בדירה שכורה בשכונה, ול'בחדרי חרדים' נודע, כי באחרונה מכר הרבי את דירתו בלונדון ובימים האחרונים נחתם חוזה רכישת הדירה המיתולוגית שתשמש את הרבי מעתה ואילך.

מדובר בדירה הממוקמת ברחוב בוסתנאי פינת חזקיהו המלך בשכונת קטמון, שהייתה שייכת לאדמו"ר רבי אהרן מבעלזא זיע"א, אליה היה מגיע לשהות בירושלים בין היתר בחודשי הקיץ ובזמנים שונים בהם לא שהה במעונו בתל אביב.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי הדירה הייתה שייכת בעבר - לאחר פטירת הרה"ק מבעלזא זי"ע למוסדות ערלוי, אלא שברבות השנים, עקב קשיי המוסדות ומצבם הכלכלי הקשה - הדירה נמכרה.



הבית בשכונת קטמוןצילום: הבית בשכונת קטמון
הבית בשכונת קטמון


כעת הדירה שוב נגאלה בעסקן נדל"ן שעל פי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', מוערכת בלמעלה מ-7 מיליון שקל. על פי האתר שהציע את הדירה למכירה נכתב: "מדובר בנכס נדיר עם פוטנציאל ענק, רק כמה דיירים. 170 מ"ר על קומה אחת, עם חנייה פרטית ענקית, רשומה בטאבו (200 מ"ר) יחד עם גינה".

מדובר בהיסטוריה של ממש בחסידות, שכן לחצר בית ערלוי קשר חזק עם חסידות בעלזא ומה גברה השמחה בקרב החסידים, שעודכנו על כך, שבקרוב יחל רבם - הרבי מערלוי לקבל קהל בחדר שבו שהה מי שהוגדר 'קודש הקדשים' - האדמו"ר רבי אהרן מבעלזא זיע"א.
חסידות ערלוי דירה קטמון רבי אהרן מבעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד